Awanse w spółce Broker FM

02/09/2009

Od 1. września b.r. nowym dyrektorem marketingu i badań spółki Broker FM zostaje Mariusz Gołda, dotychczasowy kierownik działu badań. Dotychczasowy szef Działu, Krzysztof Nepelski, pokieruje nowym Działem Projektów Specjalnych, utworzonym w miejsce działu ds. Akcji Specjalnych i Sponsoringu.

Przeniesienie do Krakowa działu odpowiedzialnego za niestandardowe działania antenowe ma na celu jeszcze lepszą koordynację takich działań oraz większe zaangażowanie redakcji poszczególnych anten.

Zmienia się także struktura Działu Marketingu, kierowanego przez Mariusza Gołdę. W miejsce dotychczasowych dwóch jednostek marketingowych, działających osobno dla centrali w Krakowie i dla Działu Sprzedaży w Warszawie, powstaje jeden dział odpowiedzialny za obsługę marketingową wszystkich jednostek Grupy.

Krzysztof Nepelski rozpoczął pracę w RMF FM w 1991roku, początkowo jako handlowiec, specjalista ds. promocji oraz copywriter. W latach 1993-1995 kierował Działem Sprzedaży oraz organizował struktury sprzedaży w powstających oddziałach radia. Od 1995 roku kierował Działem Marketingu i Badań. Jest także Pełnomocnikiem Zarządu ds. Nowych Produktów.

Mariusz Gołda związany z RMF FM od 12 lat, od 10 lat w Dziale Marketingu, gdzie koordynował badania marketingowe oraz kierował Działem Badań. Stworzył w strukturach RMF FM studio badań telefonicznych CATI, na bazie którego funkcjonuje IBOR (Instytut Badań Opinii RMF FM). Od roku 2004 roku jest także przedstawicielem BROKER FM w Komitecie Badań Radiowych (KBR), zrzeszającym największych komercyjnych nadawców radiowych.

BROKER FM

Grupa Broker FM jest właścicielem RMF FM, RMF MAXXX i RMF Classic oraz internetowej platformy Miasto Muzyki. Posiadanie 28,8% udziału w rynku czyni ją liderem słuchalności w Polsce.

Radio RMF FM jest największą stacją radiową w Europie, gromadzi ponad 10 mln Polaków dziennie. RMF MAXXX to najdynamiczniej rozwijająca się grupa stacji młodzieżowych w Polsce. RMF Classic przyciąga wyjątkowe audytorium: osoby wykształcone, przedstawicieli najbardziej prestiżowych zawodów i osoby z wysokimi dochodami. Miasto Muzyki oferuje 61 stacji internetowych o różnym profilu muzycznym oraz szereg uzupełniających treści, w tym wiadomości ze świata muzyki, teledyski, biografie, dyskografie, galerie, kalendarium oraz funkcjonalności społecznościowe.

Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC, V-VII 2009, próba: 21 428.

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY