Kampanie zaplanowane w radiach RMF FM, RMF Classic i RMF MAXXX według cennika jesiennego mają najbardziej atrakcyjny koszt dotarcia na polskim rynku radiowym w porównaniu nie tylko z poszczególnymi stacjami, ale także pakietami handlowymi.
Zasięg dzienny samego RMF FM jest obecnie o 12 % wyższy niż pakietu ZET BAROMETR skupiającego 48 stacji i aż o 38% wyższy od radia ZET (MillwardBrown SMG/KRC, II kwartał 2009, próba 21341).
Od 1 września br. będzie można również planować i kupować kampanie reklamowe emitowane wyłącznie na warszawskiej częstotliwości RMF Classic 98,3 FM.
Obecne zmiany cennika, przy jednoczesnych wzrostach słuchalności stacji wchodzących w skład Grupy, dają klientom możliwość dotarcia do największej liczby osób z grupy celowej po najniższym koszcie.
Cennik jesienny obowiązuje do 03.01.2010. Kolejny cennik ogłoszony zostanie do 21 listopada br.