Broker FM wprowadza nowe zasady sprzedaży reklam

17/08/2009

Od 31.08.2009 Broker FM wprowadza cenniki sezonowe, które będą dopasowywane do dynamicznie zmieniającej się sytuacji rynkowej.

Kampanie zaplanowane w radiach RMF FM, RMF Classic i RMF MAXXX według cennika jesiennego mają najbardziej atrakcyjny koszt dotarcia na polskim rynku radiowym w porównaniu nie tylko z poszczególnymi stacjami, ale także pakietami handlowymi.

Zasięg dzienny samego RMF FM jest obecnie o 12 % wyższy niż pakietu ZET BAROMETR skupiającego 48 stacji i aż o 38% wyższy od radia ZET (MillwardBrown SMG/KRC, II kwartał 2009, próba 21341).

Od 1 września br. będzie można również planować i kupować kampanie reklamowe emitowane wyłącznie na warszawskiej częstotliwości RMF Classic 98,3 FM.
Obecne zmiany cennika, przy jednoczesnych wzrostach słuchalności stacji wchodzących w skład Grupy, dają klientom możliwość dotarcia do największej liczby osób z grupy celowej po najniższym koszcie.

Cennik jesienny obowiązuje do 03.01.2010. Kolejny cennik ogłoszony zostanie do 21 listopada br.

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY