Grupa RMF kontynuuje strategię sprzedaży opartą o pakiety. Cieszą się one dużą popularnością wśród reklamodawców ze względu wysoką efektywność kosztową i świetne wyniki słuchalności. Zasięg dzienny pakietu RMF 3D wśród osób w wieku 16-49 lat, tzw. grupie komercyjnej, wzrósł do 44,2%. Jego cennik będzie średnio o 10% niższy niż suma cenników stacji wchodzących w jego skład, w przypadku RMF na MAXXXa zniżka wynosi 8%, a w odniesieniu do RMF z Klasą: 2%.
Udział w czasie słuchania RMF FM wzrósł z 25,5% do 27,2% w okresie od lipca do października (ostatni miesiąc fali trzymiesięcznej), stacja zyskała ponad 370 tys. nowych słuchaczy. W nowym cenniku RMF FM średnia cena wzrośnie o 3,1% (z 6332 zł do 6528 zł).
Rośnie słuchalność RMF MAXXX, który po raz pierwszy w historii osiągnął zasięg dzienny na poziomie 8,3% wśród osób w wieku 16-49 lat. Ponadprzeciętna jakość programu oraz elitarna grupa odbiorców RMF Classic została doceniona przez Media & Marketing Polska tytułem Stacji Radiowej Roku 2011. Niewielkiej korekcie ulegają także cenniki sieci RMF MAXXX i RMF Classic. W pierwszej z nich ceny wzrosną średnio o 2,5%, (z 1427 zł na 1466 zł), w drugiej o 2,6% (z 614 zł na 631 zł). Nie zmienią się ceny poszczególnych 18 stacji RMF MAXXX oraz RMF Classic Warszawa.
Cenniki dostępne są na stronie internetowej www.gruparmf.pl w sekcji oferta reklamowa.
Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC, 16-49 lat, 08-10.2011, próba 12 750; ogół badanych, 05-07.2011, 08-10.2011, próba odpowiednio 21061, 21029