Udział wszystkich stacji Grupy RMF wynosi aktualnie aż 36,4%, co stawia spółkę na pozycji niekwestionowanego lidera rynku radiowego. Druga w rankingu Grupa Eurozet (czyli stacje dotychczas należące do Eurozetu i Grupy Radiowej Agory) ma o ponad 10 pkt. proc. niższy wynik – 26,2%.
Na bardzo wysokich poziomach utrzymują się wyniki poszczególnych stacji Grupy RMF. RMF FM ma aż 30,2% udziału, co jest jednym z rekordów nie tylko tej rozgłośni, ale też całego polskiego rynku radiowego. Słuchalność RMF MAXX (z Radiem GRA) wynosi 3,6%, a RMF Classic – 1,7%.
Nowe cenniki stacji i pakietów handlowych Grupy RMF będą obowiązywać od 1 maja do 2 lipca. Pozostaną one na takim samym poziomie, jak obowiązujące obecnie.
„Chcemy, by nasze produkty były dostępne dla wszystkich klientów, nawet w obecnych czasach bardzo wysokiej inflacji. Oferujemy reklamodawcom bardzo korzystne kosztowo dotarcie do odbiorców zarówno w porównaniu z innymi grupami radiowymi, jak i innymi mediami. W naszym portfolio znajdują się najbardziej zasięgowe rozgłośnie i pakiety, dostosowane do praktycznie wszystkich targetów” – mówi Tomasz Ramza, Dyrektor Generalny Działu Sprzedaży Grupy RMF.
W cenniku majowo-czerwcowym nie został też ogłoszony ani jeden okres high season wprowadzany w okresach zwiększonego popytu na reklamę radiową, zazwyczaj w związku ze świętami.
Cenniki opublikowane zostały na stronie gruparmf.pl.
dane słuchalnościowe: Radio Track, Kantar Polska, 12.2022-02.2023, wskaźnik: udział w czasie słuchania, target: wszyscy 15-75 lat