Słuchalność wszystkich stacji Grupy RMF utrzymuje się na bardzo wysokim poziomie. Liderem rynku jest niezmiennie RMF FM, którego roczny udział w czasie słuchania po raz pierwszy przekroczył 30% i wynosił w 2022 roku aż 31%. Oznacza to, że blisko co trzecia minuta poświęcona na słuchanie radia przez Polaków przypadała w ub.r. właśnie na RMF FM.
Na bardzo wysokich poziomach pozostają też wyniki innych stacji Grupy RMF: udział w czasie słuchania RMF MAXX z Radiem GRA wyniósł w 2022 roku 3,9%, a RMF Classic – 1,5%.
W nowych cennikach, które będą obowiązywały od 27 lutego do 30 kwietnia 2023 roku średnie podwyżki we wszystkich stacjach Grupy RMF i pakietach wyniosą 2,9% (dla wszystkich dni, dla pasma 6-20).
„Podwyżka ta jest w zasadzie nieznaczną korektą cen, znacząco poniżej inflacji, która ma wpływ na cały rynek, również rynek medialny i reklamowy” – podkreśla Tomasz Ramza, Dyrektor Generalny Działu Sprzedaży Grupy RMF.
„Dodatkowo nasze pakiety oferują bardzo korzystne koszty dotarcia, tak w porównaniu z innymi mediami, jak i z bezpośrednią, radiową konkurencją” – dodaje Tomasz Ramza.
W nowym cenniku dopłata „high season”, wprowadzana przez Grupę RMF w okresach zwiększonego popytu na reklamę, będzie obowiązywała przed Wielkanocą, w dn. 3-8 kwietnia i wynosić będzie 3%.