Słuchalność wszystkich stacji Grupy RMF utrzymuje się na niezmiennie wysokim poziomie, a cała grupa jest niekwestionowanym liderem słuchalności w Polsce. W maju b.r. portfolio sieci RMF MAXX uzupełniła 23. stacja lokalna uruchomiona w Tomaszowie Mazowieckim.
Udział w czasie słuchania RMF FM w 2. kwartale br. wynosi 29,4%, czyli o 13,8 pkt. proc. więcej niż drugiej w rankingu stacji radiowej i jest wyższy od sumy wyników wszystkich pozostałych stacji ogólnopolskich. RMF MAXX (z Radiem GRA) ma 3,9% udziału, a RMF Classic – 1,4%. Łączny udział wszystkich stacji Grupy RMF wynosi aż 34,7%.
Zasięg dzienny wynosi 9,1 mln osób, co oznacza, że każdego dnia jednej ze stacji Grupy RMF słucha blisko 1/3 Polaków w wieku 15-75 lat. To o ponad 3 miliony słuchaczy więcej niż zasięg drugiej w rankingu grupy radiowej.
Ogłoszone właśnie cenniki będą obowiązywały od 2 września do 3 listopada 2024 roku. Średnie podwyżki we wszystkich stacjach i pakietach wyniosą ok. 5,0%.
„Grupa RMF nie korygowała cenników od listopada ubiegłego roku, podczas gdy nasza konkurencja podnosiła w tym czasie ceny w wymiarze od kilku do kilkunastu procent. Oceniamy, że sytuacja na rynku reklamowym jest w bieżącym roku bardzo dobra, a dynamika inwestycji w reklamę radiową w pierwszym półroczu nie osłabła w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. Radio pozostaje wyjątkowo atrakcyjnym, szybkim, elastycznym i świetnie wspierającym sprzedaż medium, a nasza oferta oferuje klientom nieszablonowe rozwiązania oraz niskie koszty dotarcia do wszystkich kluczowych grup celowych.” – mówi Tomasz Ramza, Dyrektor Generalny Działu Sprzedaży Grupy RMF.
Cenniki dostępne są na stronie gruparmf.pl
Dane słuchalnościowe: Radio Track, Kantar Polska, 04-06.2024, target: wszyscy 15-75 lat