Cenniki Grupy RMF na wrzesień i październik 2024 roku

25/07/2024

Grupa RMF opublikowała cenniki reklamowe na jesień, które obowiązywać będą do 3 listopada 2024 roku.

Nowe cenniki

Słuchalność wszystkich stacji Grupy RMF utrzymuje się na niezmiennie wysokim poziomie, a cała grupa jest niekwestionowanym liderem słuchalności w Polsce. W maju b.r. portfolio sieci RMF MAXX uzupełniła 23. stacja lokalna uruchomiona w Tomaszowie Mazowieckim.

Udział w czasie słuchania RMF FM w 2. kwartale br. wynosi 29,4%, czyli o 13,8 pkt. proc. więcej niż drugiej w rankingu stacji radiowej i jest wyższy od sumy wyników wszystkich pozostałych stacji ogólnopolskich. RMF MAXX (z Radiem GRA) ma 3,9% udziału, a RMF Classic – 1,4%. Łączny udział wszystkich stacji Grupy RMF wynosi aż 34,7%.

Zasięg dzienny wynosi 9,1 mln osób, co oznacza, że każdego dnia jednej ze stacji Grupy RMF słucha blisko 1/3 Polaków w wieku 15-75 lat. To o ponad 3 miliony słuchaczy więcej niż zasięg drugiej w rankingu grupy radiowej.

Ogłoszone właśnie cenniki będą obowiązywały od 2 września do 3 listopada 2024 roku. Średnie podwyżki we wszystkich stacjach i pakietach wyniosą ok. 5,0%.

„Grupa RMF nie korygowała cenników od listopada ubiegłego roku, podczas gdy nasza konkurencja podnosiła w tym czasie ceny w wymiarze od kilku do kilkunastu procent. Oceniamy, że sytuacja na rynku reklamowym jest w bieżącym roku bardzo dobra, a dynamika inwestycji w reklamę radiową w pierwszym półroczu nie osłabła w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. Radio pozostaje wyjątkowo atrakcyjnym, szybkim, elastycznym i świetnie wspierającym sprzedaż medium, a nasza oferta oferuje klientom nieszablonowe rozwiązania oraz niskie koszty dotarcia do wszystkich kluczowych grup celowych.” – mówi Tomasz Ramza, Dyrektor Generalny Działu Sprzedaży Grupy RMF.

Cenniki dostępne są na stronie gruparmf.pl

Dane słuchalnościowe: Radio Track, Kantar Polska, 04-06.2024, target: wszyscy 15-75 lat

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY