Cenniki produktów Grupy RMF na wiosnę

17/01/2011

Zgodnie z oficjalnymi zasadami sprzedaży, na 6 tygodni przed wprowadzeniem, Grupa RMF ogłasza cenniki swoich produktów na okres wiosenny od 28.02 do 26.06 2011.

Grupa RMF kontynuuje strategię sprzedaży stawiającą nacisk na atrakcyjność oferty pakietowej. W przypadku RMF 3D, który obejmuje stacje RMF FM, sieci RMF MAXXX i RMF Classic ceny są niższe średnio o 10% w stosunku do sumy cenników stacji składowych, dla RMF na MAXXXa jest to 8%, a dla RMF z Klasą 4%.

W okresie wiosennym nie zmienią się cenniki sieci RMF MAXXX i RMF Classic, zmianie ulegnie cennik RMF FM. Rok 2010 był bardzo korzystny dla lidera rynku, który zwiększył udział w rynku słuchalności o ponad 7% i osiągnął rekordowo wysoki poziom 27,3%. Cennik wiosenny RMF FM wzrośnie średnio o 4,4%, zachowując jednocześnie atrakcyjne koszty dotarcia w większości grup docelowych.

W związku ze zmianą cen w RMF FM, niewielkiej modyfikacji ulegną również cenniki pakietów. Przykładowo ceny pakietu RMF 3D zmienią się średnio tylko o 3,3%.

Cenniki dostępne są na stronie internetowej Grupy RMF.

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY