Grupa RMF kontynuuje strategię sprzedaży stawiającą nacisk na atrakcyjność oferty pakietowej. W przypadku RMF 3D, który obejmuje stacje RMF FM, sieci RMF MAXXX i RMF Classic ceny są niższe średnio o 10% w stosunku do sumy cenników stacji składowych, dla RMF na MAXXXa jest to 8%, a dla RMF z Klasą 4%.
W okresie wiosennym nie zmienią się cenniki sieci RMF MAXXX i RMF Classic, zmianie ulegnie cennik RMF FM. Rok 2010 był bardzo korzystny dla lidera rynku, który zwiększył udział w rynku słuchalności o ponad 7% i osiągnął rekordowo wysoki poziom 27,3%. Cennik wiosenny RMF FM wzrośnie średnio o 4,4%, zachowując jednocześnie atrakcyjne koszty dotarcia w większości grup docelowych.
W związku ze zmianą cen w RMF FM, niewielkiej modyfikacji ulegną również cenniki pakietów. Przykładowo ceny pakietu RMF 3D zmienią się średnio tylko o 3,3%.
Cenniki dostępne są na stronie internetowej Grupy RMF.