Radio RMF FM wyraźnie wyprzedza konkurencję. Udział stacji w czasie słuchania wśród osób w tym wieku wynosi obecnie 27,2% – to więcej niż łączny wynik trzech następnych stacji w rankingu.
Wyniki stacji ogólnopolskich - osoby w wieku 16-49 lat | ||
---|---|---|
udział w czasie słcuhania | zasięg dzienny | |
RMF FM | 27,2% | 33,2% |
Radio Zet | 15,5% | 21,6% |
PR3 | 6,6% | 7,0% |
PR1 | 4,1% | 5,9% |
Źródło: Radio Track, Millward Brown; 09-11.2014; TG: osoby w wieku 16-49 lat; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania, zasięg dzienny; próba: 12 027 |
Na podstawie najnowszej fali badań Instytutu Millward Brown można stwierdzić, że coraz więcej osób słucha RMF FM w czasie jazdy samochodem. Stację wybiera już ponad 4,4 mln odbiorców.
Radio RMF FM jest idealnym towarzyszem podróży podczas dojazdu do pracy, powrotu do domu czy też przy okazji wyjazdu na zakupy.
Na wysokie wyniki z pewnością miały wpływ bardzo dobrze odbierane przez słuchaczy specjalne raporty drogowe przygotowane w związku z dniem Wszystkich Świętych.
Także podczas długiego weekendu związanego z Świętem Niepodległości kierowcy otrzymali wsparcie z anteny RMF FM. Dzięki zaangażowaniu całego zespołu reporterów RMF FM słuchacze stacji błyskawicznie otrzymywali informacje o bieżących utrudnieniach w ruchu.
Liczba słuchaczy RMF FM w samochodzie | ||
---|---|---|
07-09.2014 | 08-10.2014 | 09-11.2014 |
4 184 000 | 4 368 000 | 4 405 000 |
Źródło: Radio Track, Millward Brown; 07-09.2014, 08-10.2014, 09-11.2014; TG: ogół badanych; wskaźnik słuchalności: zasięg w kwadransach; miejsce słuchania: w samochodzie; próba: 21096, 21103, 21101 |