Dynamicznie rośnie słuchalność RMF FM rok do roku

15/01/2015

Jak wynika z najnowszej fali badań Instytutu Millward Brown w IV kwartale 2014 udział w czasie słuchania Radia RMF FM poprawił się w porównaniu do ostatniego kwartału 2013 roku. Wzrost nastąpił zarówno wśród ogółu badanych, jak i w komercyjnej grupie słuchaczy radia, którą stanowią osoby w wieku 16-49 lat. Równocześnie obserwujemy spadki lub tylko niewielką poprawę wyników pozostałych stacji ogólnopolskich.

Obecnie udział w czasie słuchania RMF FM wynosi 24,1%. Umacniająca się pozycja RMF FM na tle największych stacji ogólnopolskich, pozwala optymistycznie patrzeć na kolejny rok, który rozpoczyna się przecież galą urodzinową RMF FM. Działania związane z 25-oleciem stacji już w grudniu 2014 cieszyły się ogromnym zainteresowaniem słuchaczy.

Ewolucja udziału w czasie słuchania (ogół badanych)
  IV kwartał 2013 IV kwartał 2014
RMF FM 23,5% 24,1%
Radio Zet 15,5% 14,4%
PR1 10,4% 10,7%
PR3 7,8% 6,7%
Źródło: Radio Track, Millward Brown; 10-12.2013, 10-12.2014; TG: ogół badanych; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania; próba (odpowiednio): 21069, 21079.

Na podstawie najnowszej fali badań można stwierdzić, że Radio RMF FM zdecydowanie wyprzedza pozostałe, ogólnopolskie stacje radiowe w komercyjnej grupie słuchaczy radia (osoby w wieku 16-49 lat). Udział stacji w czasie słuchania w tej grupie docelowej wynosi obecnie 28,1%. RMF FM jako jedyna spośród największych ogólnopolskich stacji radiowych zdecydowanie poprawiła swoje wyniki w porównaniu do IV kwartału 2013 w tej grupie wiekowej. Udział RMF FM w czasie słuchania w IV kwartale 2014 jest nawet wyższy niż 3 kolejnych stacji, co daje jest pozycję niekwestionowanego lidera w rankingu.

Ewolucja udziału w czasie słuchania (osoby w wieku 16-49 lat)
  IV kwartał 2013 IV kwartał 2014
RMF FM 26,5% 28,1%
Radio Zet 17,1% 15,4%
PR3 6,9% 6,4%
PR1 4,4% 3,3%
Źródło: Radio Track, Millward Brown; 10-12.2013, 10-12.2014; TG: osoby w wieku 16-49 lat; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania; próba (odpowiednio): 12400, 12129.

 

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY