Obecnie udział w czasie słuchania RMF FM wynosi 24,1%. Umacniająca się pozycja RMF FM na tle największych stacji ogólnopolskich, pozwala optymistycznie patrzeć na kolejny rok, który rozpoczyna się przecież galą urodzinową RMF FM. Działania związane z 25-oleciem stacji już w grudniu 2014 cieszyły się ogromnym zainteresowaniem słuchaczy.
Ewolucja udziału w czasie słuchania (ogół badanych) | ||
---|---|---|
IV kwartał 2013 | IV kwartał 2014 | |
RMF FM | 23,5% | 24,1% |
Radio Zet | 15,5% | 14,4% |
PR1 | 10,4% | 10,7% |
PR3 | 7,8% | 6,7% |
Źródło: Radio Track, Millward Brown; 10-12.2013, 10-12.2014; TG: ogół badanych; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania; próba (odpowiednio): 21069, 21079. |
Na podstawie najnowszej fali badań można stwierdzić, że Radio RMF FM zdecydowanie wyprzedza pozostałe, ogólnopolskie stacje radiowe w komercyjnej grupie słuchaczy radia (osoby w wieku 16-49 lat). Udział stacji w czasie słuchania w tej grupie docelowej wynosi obecnie 28,1%. RMF FM jako jedyna spośród największych ogólnopolskich stacji radiowych zdecydowanie poprawiła swoje wyniki w porównaniu do IV kwartału 2013 w tej grupie wiekowej. Udział RMF FM w czasie słuchania w IV kwartale 2014 jest nawet wyższy niż 3 kolejnych stacji, co daje jest pozycję niekwestionowanego lidera w rankingu.
Ewolucja udziału w czasie słuchania (osoby w wieku 16-49 lat) | ||
---|---|---|
IV kwartał 2013 | IV kwartał 2014 | |
RMF FM | 26,5% | 28,1% |
Radio Zet | 17,1% | 15,4% |
PR3 | 6,9% | 6,4% |
PR1 | 4,4% | 3,3% |
Źródło: Radio Track, Millward Brown; 10-12.2013, 10-12.2014; TG: osoby w wieku 16-49 lat; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania; próba (odpowiednio): 12400, 12129. |