Dynamiczny wzrost słuchalności RMF FM

10/04/2013

Udział w czasie słuchania RMF FM dynamicznie wzrasta. Jak wynika z najnowszej fali badań Instytutu MillwardBrown wynosi on obecnie 25,5%. Wynik RMF FM jest o 70% wyższy niż udział w czasie słuchania następnej w rankingu stacji konkurencyjnej.

Wynik RMF FM poprawił się zarówno w porównaniu z pierwszym, jak i ostatnim kwartałem 2012 roku. W efekcie wzrostów dystans pomiędzy RMF FM a pozostałymi stacjami ogólnopolskimi wyraźnie powiększył się.

  Udział w czasie słuchania (ogół badanych)
  01-03.2012 10-12.2012 01-03.2013
RMF FM 24,3% 24,6% 25,5%
Radio Zet 14,9% 16,0% 15,0%
PR1 11,7% 10,4% 10,1%
PR3 8,2% 7,3% 7,4%
źródło: Radio Track, Millward Brown; 01-03.2012, 10-12.2012, 01-03.2013; TG: ogół badanych; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania, próba: 21043, 21048, 21053

Radio RMF FM pozostaje niekwestionowanym liderem słuchalności w komercyjnej grupie słuchaczy radia, którą stanowią osoby w wieku 16-49 lat. Udział w czasie słuchania w tej grupie odbiorców wynosi obecnie 29,4%. To o 78,0% procent więcej niż wynosi słuchalność następnej w rankingu stacji konkurencyjnej. Każdego dnia ponad 1/3 osób w wieku 16-49 lat wybiera RMF FM – zasięg dzienny stacji w tej atrakcyjnej grupie słuchaczy wynosi 34,5%.

  osoby w wieku 16-49 lat;    01-03.2013
  udział w czasie słuchania zasięg dzienny
RMF FM 29,4% 34,5%
Radio Zet 16,5% 22,3%
PR3 7,2% 7,5%
PR1 3,5% 5,5%
Źródło: Radio Track, Millward Brown; 01-03.2013; TG: wiek: 16-49 lat; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania, zasięg dzienny; próba: 12772

 

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY