Wynik RMF FM poprawił się zarówno w porównaniu z pierwszym, jak i ostatnim kwartałem 2012 roku. W efekcie wzrostów dystans pomiędzy RMF FM a pozostałymi stacjami ogólnopolskimi wyraźnie powiększył się.
Udział w czasie słuchania (ogół badanych) | |||
---|---|---|---|
01-03.2012 | 10-12.2012 | 01-03.2013 | |
RMF FM | 24,3% | 24,6% | 25,5% |
Radio Zet | 14,9% | 16,0% | 15,0% |
PR1 | 11,7% | 10,4% | 10,1% |
PR3 | 8,2% | 7,3% | 7,4% |
źródło: Radio Track, Millward Brown; 01-03.2012, 10-12.2012, 01-03.2013; TG: ogół badanych; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania, próba: 21043, 21048, 21053 |
Radio RMF FM pozostaje niekwestionowanym liderem słuchalności w komercyjnej grupie słuchaczy radia, którą stanowią osoby w wieku 16-49 lat. Udział w czasie słuchania w tej grupie odbiorców wynosi obecnie 29,4%. To o 78,0% procent więcej niż wynosi słuchalność następnej w rankingu stacji konkurencyjnej. Każdego dnia ponad 1/3 osób w wieku 16-49 lat wybiera RMF FM – zasięg dzienny stacji w tej atrakcyjnej grupie słuchaczy wynosi 34,5%.
osoby w wieku 16-49 lat; 01-03.2013 | ||
---|---|---|
udział w czasie słuchania | zasięg dzienny | |
RMF FM | 29,4% | 34,5% |
Radio Zet | 16,5% | 22,3% |
PR3 | 7,2% | 7,5% |
PR1 | 3,5% | 5,5% |
Źródło: Radio Track, Millward Brown; 01-03.2013; TG: wiek: 16-49 lat; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania, zasięg dzienny; próba: 12772 |