W porównaniu z poprzednimi falami badań udział w czasie słuchania RMF FM zdecydowanie wzrósł, podczas gdy pozostałe stacje ogólnopolskie, które zostały uwzględnione w rankingu, straciły lub ich udział w czasie słuchania pozostawał na stałym poziomie.
Udział w czasie słuchania dni powszednie, godz. 6-20 |
|||
---|---|---|---|
11.2013-01.2014 | 12.2013-02.2014 | 01-03.2014 | |
RMF FM | 23,4% | 23,3% | 25,1% |
Radio Zet | 16,3% | 16,6% | 16,0% |
PR1 | 10,6% | 10,5% | 10,0% |
PR3 | 7,2% | 7,2% | 7,2% |
Źródło: Radio Track Millward Brown; 11.2013-01.2014, 12.2013-02.2014, 01.2014-03.2014; TG: ogół badanych; dni słuchania: dni powszednie (pasmo: 6:00-20:00); wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania; próba odpowiednio: 15029, 15035, 15043. |
RMF FM niezmiennie pozostaje niekwestionowanym liderem pod względem udziału w czasie słuchania i zasięgu dziennego w komercyjnej grupie słuchaczy radia, którą stanowią osoby w wieku 16-49 lat. Udział RMF FM w czasie słuchania wśród tych słuchaczy wynosi 26,6% i jest wyższy niż łączny wynik dwóch kolejnych stacji ogólnopolskich. Każdego dnia RMF FM słucha 31,6% osób w tej grupie wiekowej.
osoby w wieku 16-49 lat | ||
---|---|---|
udział w czasie słuchania | zasięg dzienny | |
RMF FM | 26,6% | 31,6% |
Radio Zet | 16,6% | 22,4% |
PR3 | 6,9% | 7,7% |
PR1 | 4,0% | 5,4% |
Źródło: Radio Track, Millward Brown; 01.2014-03.2014; TG: 16-49 lat; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania, zasięg dzienny; próba: 12 614. |