Dynamiczny wzrost słuchalności RMF FM

10/04/2014

Jak wynika z najnowszej fali badań Instytutu Millward Brown Radio RMF FM wyraźnie zyskało w dni powszednie w godzinach 6-20. W I kwartale 2014 roku udział w czasie słuchania RMF FM w tych godzinach wynosił 25,1%. To zdecydowanie więcej niż wyniki kolejnych ogólnopolskich stacji radiowych.

W porównaniu z poprzednimi falami badań udział w czasie słuchania RMF FM zdecydowanie wzrósł, podczas gdy pozostałe stacje ogólnopolskie, które zostały uwzględnione w rankingu, straciły lub ich udział w czasie słuchania pozostawał na stałym poziomie.

Udział w czasie słuchania
dni powszednie, godz. 6-20
  11.2013-01.2014 12.2013-02.2014 01-03.2014
RMF FM 23,4% 23,3% 25,1%
Radio Zet 16,3% 16,6% 16,0%
PR1 10,6% 10,5% 10,0%
PR3 7,2% 7,2% 7,2%
Źródło: Radio Track Millward Brown; 11.2013-01.2014, 12.2013-02.2014, 01.2014-03.2014; TG: ogół badanych; dni słuchania: dni powszednie (pasmo: 6:00-20:00); wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania; próba odpowiednio: 15029, 15035, 15043.

RMF FM niezmiennie pozostaje niekwestionowanym liderem pod względem udziału w czasie słuchania i zasięgu dziennego w komercyjnej grupie słuchaczy radia, którą stanowią osoby w wieku 16-49 lat. Udział RMF FM w czasie słuchania wśród tych słuchaczy wynosi 26,6% i jest wyższy niż łączny wynik dwóch kolejnych stacji ogólnopolskich. Każdego dnia RMF FM słucha 31,6% osób w tej grupie wiekowej.

osoby w wieku 16-49 lat
  udział w czasie słuchania zasięg dzienny
RMF FM 26,6% 31,6%
Radio Zet 16,6% 22,4%
PR3 6,9% 7,7%
PR1 4,0% 5,4%
Źródło: Radio Track, Millward Brown; 01.2014-03.2014; TG: 16-49 lat;  wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania, zasięg dzienny; próba: 12 614.

 

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY