Dział Sprzedaży Grupy RMF najlepszy według Media&Marketing Polska

26/11/2013

Grupa RMF zajęła pierwsze miejsce w rankingu najlepszych biur reklamy polskich mediów w kategorii radio. Zestawienie opublikował miesięcznik "Media&Marketing Polska" w Raporcie Specjalnym "Biura Reklamy".

W uzasadnieniu czytamy między innymi, że „W czasach kryzysu biuro reklamy Grupy RMF najlepiej wypadło szczególnie na polu jakości obsługi i elastyczności pod względem dostosowania się do potrzeb klienta. Biuro reklamy na pierwszym miejscu stawia jakość i dokładną diagnozę potrzeb klienta”.

W ogólne ocenie biur reklamy radiowej Grupa RMF wypadła najlepiej – średnia oceny wynosiła 3,98, a Grupa RMF osiągnęła poziom 4,4.

Szczególnie wysoko oceniony został poziom obsługi przez handlowców i możliwość zaproponowania ciekawego rozwiązania.

Grupa RMF gra coraz głośniej, a przy okazji umiejętnie i konsekwentnie podsyca apetyty branży, serwując wyszukane dania skomponowane według wytycznych coraz bardziej wymagających klientów” dodaje redakcja Media&Marketing Polska.

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY