Dział Sprzedaży Grupy RMF po raz szósty najlepszym radiowym biurem reklamy w Polsce!

05/01/2021

W tegorocznej edycji raportu „Biura Reklamy 2020” miesięcznika „Media Marketing Polska” Dział Sprzedaży Grupy RMF po raz kolejny otrzymał tytuł Biura Reklamy Radiowej Roku. Wyróżnienie to trafiło do Grupy RMF już szósty raz z rzędu.

Biuro Reklamy 2020

Grupa RMF osiągnęła w tegorocznym badaniu „MMP” i Kantar Polska wyniki znacznie powyżej średniej, dodatkowo poprawiając rezultaty z ubiegłego roku. Ogólna ocena biura wyniosła 4,71 na 5 możliwych punktów.

Grupa RMF pozostaje bezkonkurencyjna w każdym z badanych wymiarów: transparentności cenowej (92% pozytywnych wskazań), oferowania ciekawych rozwiązań (92%), szybkości odpowiedzi na brief (89%), elastyczności działań (85%), oferowania atrakcyjnych formatów i rozwiązań (85%) oraz zaufania (83%).

Poszczególnym biurom oceny wystawiali jedynie ci ankietowani specjaliści z domów mediowych, którym zdarzyło się mieć kontakt z danym biurem w 2020 roku. Próba w przypadku Grupy RMF była największa (a więc i najbardziej reprezentatywna) i wynosiła 65 osób. W przypadku Tandem Media były to 49 osoby, Time’u – 58, Eurozetu – 56, a Polskiego Radia – 35.

„Oferta ciekawych formatów i rozwiązań to wielki walor Grupy RMF, który potwierdza innowacyjność zespołu i status lidera” – pisze w swoim raporcie „MMP”. Magazyn podkreśla też rekordowe wyniki słuchalności głównej stacji Grupy – radia RMF FM, które w minionym roku, jako pierwsza stacja w Polsce, osiągnęła wynik powyżej 30% udziału w czasie słuchania.

„Warto te wyniki odnieść do sytuacji marketerów, którzy przekaz reklamowy chcą ulokować nie tylko na antenie chętnie i często słuchanej, ale też powierzyć swój budżet i przekaz zespołowi, który tym przekazem odpowiednio się zaopiekuje” – podsumowuje „MMP”.

Miesięcznik zwraca też uwagę, że Grupa RMF w 2020 roku w ramach Działu Sprzedaży stworzyła brand RMF Digital, który oferuje kompleksową obsługę kampanii internetowych – nie tylko w serwisach własnych grupy, ale też w portalach i na stronach zewnętrznych wydawców.

„Media Marketing Polska” po raz 18. zbadał i nagrodził biura reklamy największych mediów. W tegorocznym badaniu wzięło udział 101 specjalistów z domów mediowych, którzy oceniali profesjonalizm biur reklamy w kategoriach: Telewizja, Internet, Radio, Magazyny, Dzienniki i OOH. Redakcja przyznała nagrody i wyróżnienia na podstawie badania Kantar Polska oraz wyników biznesowych biur, ich oferty i wprowadzonych innowacji.

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY