Grupa RMF osiągnęła w tegorocznym badaniu „MMP” i Kantar Polska wyniki znacznie powyżej średniej, dodatkowo poprawiając rezultaty z ubiegłego roku. Ogólna ocena biura wyniosła 4,71 na 5 możliwych punktów.
Grupa RMF pozostaje bezkonkurencyjna w każdym z badanych wymiarów: transparentności cenowej (92% pozytywnych wskazań), oferowania ciekawych rozwiązań (92%), szybkości odpowiedzi na brief (89%), elastyczności działań (85%), oferowania atrakcyjnych formatów i rozwiązań (85%) oraz zaufania (83%).
Poszczególnym biurom oceny wystawiali jedynie ci ankietowani specjaliści z domów mediowych, którym zdarzyło się mieć kontakt z danym biurem w 2020 roku. Próba w przypadku Grupy RMF była największa (a więc i najbardziej reprezentatywna) i wynosiła 65 osób. W przypadku Tandem Media były to 49 osoby, Time’u – 58, Eurozetu – 56, a Polskiego Radia – 35.
„Oferta ciekawych formatów i rozwiązań to wielki walor Grupy RMF, który potwierdza innowacyjność zespołu i status lidera” – pisze w swoim raporcie „MMP”. Magazyn podkreśla też rekordowe wyniki słuchalności głównej stacji Grupy – radia RMF FM, które w minionym roku, jako pierwsza stacja w Polsce, osiągnęła wynik powyżej 30% udziału w czasie słuchania.
„Warto te wyniki odnieść do sytuacji marketerów, którzy przekaz reklamowy chcą ulokować nie tylko na antenie chętnie i często słuchanej, ale też powierzyć swój budżet i przekaz zespołowi, który tym przekazem odpowiednio się zaopiekuje” – podsumowuje „MMP”.
Miesięcznik zwraca też uwagę, że Grupa RMF w 2020 roku w ramach Działu Sprzedaży stworzyła brand RMF Digital, który oferuje kompleksową obsługę kampanii internetowych – nie tylko w serwisach własnych grupy, ale też w portalach i na stronach zewnętrznych wydawców.
„Media Marketing Polska” po raz 18. zbadał i nagrodził biura reklamy największych mediów. W tegorocznym badaniu wzięło udział 101 specjalistów z domów mediowych, którzy oceniali profesjonalizm biur reklamy w kategoriach: Telewizja, Internet, Radio, Magazyny, Dzienniki i OOH. Redakcja przyznała nagrody i wyróżnienia na podstawie badania Kantar Polska oraz wyników biznesowych biur, ich oferty i wprowadzonych innowacji.