Grupa Bauer Media optymalizuje sprzedaż korporacyjnej oferty multimedialnej

30/11/2018

Od 1 grudnia Grupa Bauer w Polsce optymalizuje sprzedaż korporacyjnej oferty multimedialnej i rozdziela kompetencje działu sprzedaży korporacyjnej.

Zmiany w Grupie Bauer

Za prowadzenie sprzedażowych działań crossmedialnych Grupy Bauer odpowiada teraz Tomasz Ramza, Szef Negocjacji Korporacyjnych, pozostając jednocześnie Dyrektorem Generalnym Działu Sprzedaży Grupy RMF. Do jego głównych zadań należy miedzy innymi prowadzenie korporacyjnej polityki sprzedaży oraz negocjacje z domami mediowymi.

Z kolei za pakiety i oferty crossmediowe odpowiada Biuro Reklamy Wydawnictwa Bauer, zarządzane przez Izabelę Sarnecką, Dyrektor Biura Reklamy.

W związku z restrukturyzacją z Grupą Bauer rozstaje się Michał Kaliński, kierujący do tej pory działem sprzedaży korporacyjnej.

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY