Grupa RMF nagrodzona i wyróżniona w konkursie Media Trendy

24/04/2012

W tegorocznej edycji konkursu Media Trendy, który wyróżnia najlepsze projekty marketingowe w mediach, Grupa RMF otrzymała nagrodę w kategorii „Autopromocja i promocja medium” za innowatorską kampanię RMF MAXXX – „Podrzuć temat”.

„Podrzuć temat” (obecna nazwa – „Wpisz słowo”) to aplikacja, polegająca na wpisaniu w pole tekstowe dowolnego słowa, które uruchamia jedną z ponad 200 scenek wideo, które dzieją się w radiu.

W ciągu pierwszego miesiąca od uruchomienia aplikacji w maju br. internauci odtworzyli scenki wideo ponad 2 mln razy. Obecnie w zmodyfikowanej wersji aplikacji jest dostępnych kilkadziesiąt nowych scenek wideo, w których oprócz pracowników radia występują także gwiazdy muzyczne m.in. Dominika Gawęda,  Ada Szulc , Honey, Madox .

Aktualna wersja tej kampanii dostępna na stronie http://www.rmfmaxxx.pl/wpiszslowo/

W tej samej kategorii wyróżniono także kampanię Faktów RMF FM – „Włącz Fakty RMF FM”-  wykorzystującą wielkopowierzchniowe ekrany ledowe  oraz tradycyjne nośniki,  informujące o współpracy RMF FM z BBC  i the Economist.

Na wybranych ekranach cyfrowych umieszczonych w newralgicznych punktach Warszawy wyświetlały się stale aktualizowane komunikaty  zachęcające do słuchania Faktów oraz Kontrwywiadu w RMF FM.

Komunikaty pojawiały się kilka minut przed serwisami oraz przed Kontrwywiadem.  Informacje, odsyłające bezpośrednio  do zawartości serwisu i  Kontrwywiadu,  były aktualizowane na bieżąco przez newsroom RMF FM. Na potrzeby tej kampanii stworzono specjalny system do aktualizacji komunikatów, po raz pierwszy zastosowany w Polsce.

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY