Twórcy rankingu podkreślają, że „w ocenie ogólnej zwycięstwo Grupy RMF nie jest nowością, ani zaskoczeniem. W ślad za utrzymującymi się od miesięcy słupkami popularności idzie popularność reklamy w medium towarzyszącym, jakim jest radio. Grupa RMF przoduje również w nowoczesnych i nowatorskich propozycjach jeśli chodzi o nowe formaty reklamowe, ciekawe i innowacyjne rozwiązania i niestandardowe działania reklamowe. Najwyżej wśród badanych grup radiowych respondenci oceniają również w Grupie RMF rozwiązania w obszarze internetu, co ma rosnące znaczenie w erze mediów cyfrowych”.
Redakcja MMP podkreśla, że „Grupa RMF spośród badanych zdecydowanie najszybciej i wyczerpująco odpowiada na brief. RMF bije na głowę konkurentów, jeśli chodzi o doradztwo i propozycję ciekawych rozwiązań. Dość przypomnieć, że w tym roku RMF FM zaproponowało słuchaczom interaktywne działanie – „Przebojowe wesela”, w ramach której słuchacze mogą zaprosić największe gwiazdy muzyki polskiej na swoje wesele”.