RMF MAXXX i RMF Classic odnotowały w tym okresie rekordowy poziom zasięgu dziennego, natomiast Radio RMF FM wg badań Reuters Institute okazało się najbardziej wiarygodnym medium w Polsce. To rezultaty zarówno konsekwentnej i atrakcyjnej dla odbiorców programacji antenowej jak również skutecznych działań promocyjnych.
„Stacje Grupy RMF zapewniają bardzo atrakcyjne koszty dotarcia w szerokich targetach, posiadają korzystny wizerunek, atrakcyjny i dopracowany program oraz gwarantują wysoki zasięg kampanii. Reklamodawcy doceniają skuteczność naszych stacji. Z optymizmem spoglądamy na drugie półrocze. Prognozy dynamiki rynku reklamowego są systematycznie podnoszone. Rosną też koszty dotarcia w innych mediach, głównie telewizji, choć są w dalszym ciągu znacząco niższe niż w większości krajów Europy Zachodniej. Jesteśmy przygotowani na jesień i na ten okres podnosimy nieznacznie ceny.” – wskazuje Tomasz Ramza dyrektor generalny Działu Sprzedaży Grupy RMF.
Z początkiem września średnia cena produktów Grupy RMF, w tym RMF FM oraz sieci RMF MAXXX i RMF Classic zostanie skorygowana odpowiednio o 4,6%, 4,7% i 4,3%. Koszty cennikowe RC emisji spotu 30’ w stacji o największej słuchalności w Polsce wzrosną z 11 221 zł do 11 733 zł.
W związku z korektami cen w poszczególnych stacjach, zmianie ulegną również cenniki pakietów, które nadal pozwalają na uzyskanie atrakcyjnych rabatów od sumy cenników stacji składowych: w RMF3D - 10%, w RMF na MAXXXa - 8%, a w RMF z Klasą - 3%.
Nowe cenniki będą obowiązywać od 03.09.2018 roku. Dostępne są na stronie internetowej www.gruparmf.pl.
* RadioTrack Kantar Millward Brown 1H2018 (udział w czasie słuchania, zasięg dzienny; TG: 15-75).