Grupa RMF kontynuuje strategię sprzedaży pakietów zbudowanych w oparciu o radio RMF FM oraz grupy stacji RMF MAXXX i RMF Classic. Rosnąca słuchalność RMF FM oraz uzupełnienie portfolio o kolejne rozgłośnie (3 stacje RMF MAXXX w Bydgoszczy, Inowrocławiu i Włocławku, Radio Gra Toruń, Radio 90 i Radio Jura) wpłynęło na zwiększenie atrakcyjności oferty.
Udział RMF FM w rynku słuchalności wśród osób z tzw. grupy komercyjnej 16-49 lat wzrósł z 28,3% do 29,7%, osiągając zasięg dzienny na poziomie 35,5% (Millward Brown, 2Q2012 vs 2Q2013). Dla wiodącego pakietu RMF 3D wskaźniki te kształtują się odpowiednio: 35,8% (udział w czasie słuchania) i 41,6% (zasięg dzienny).
W związku z korzystnymi wynikami słuchalności, optymalizacji w wybranych pasmach ulegnie cennik RMF FM (średnia zmiana na poziomie +2,0%). Tym samym korekcie ulegną cenniki pakietów RMF 3D (+1,4%), RMF na MAXXXa (+1,6%) i RMF z Klasą (+1,8%). Ceny RMF MAXXX oraz RMF Classic pozostaną na obecnym poziomie. Średnia cena wg Rate Card w RMF FM wyniesie 6847 zł, RMF 3D 8476 zł, RMF na MAXXXa 7901 zł, a RMF z Klasą 7286 zł.
Jesienna propozycja cenowa Grupy RMF gwarantuje dostarczenie Klientom atrakcyjnych i konkurencyjnych kosztów dotarcia. Średni CPP pakietu RMF 3D w targecie 16-49 dla pasma 6-20 wynosi 1485 zł.
Cenniki dostępne są w sekcji oferta reklamowa.