Grupa RMF ogłasza cenniki na sezon jesienny

07/07/2022

Grupa RMF publikuje cenniki reklamowe swoich stacji radiowych, które będą obowiązywały jesienią br. Pozostaną one na takim samym poziomie, jak latem i wiosną.

Cenniki jesień 2022

Słuchalność rozgłośni Grupy RMF utrzymuje się w tym roku na bardzo wysokim poziomie. Rekordowe wyniki notuje radio RMF FM, które w okresie 03-05.2022 osiągnęło 31,3% udziału w rynku – to najwyższa wartość, jaką zanotowała jakakolwiek stacja radiowa w ponad 20-letniej historii pomiaru słuchalności radia w Polsce. Dodatkowo, w czerwcu RMF FM zajęło 1. miejsce w rankingu wszystkich mediów cieszących się największym zaufaniem Polaków w tegorocznej edycji „Digital News Report” prowadzonej przez Reuters Institute for the Study of Journalism. Rozgłośnia jest liderem tego zestawienia piaty raz rzędu, czyli od początku jego istnienia.
Słuchalność sieci RMF MAXXX (łącznie z Radiem GRA) to 3,9%, a ponadregionalnego RMF Classic – 1,2%.

„Chcemy pozostać partnerem przewidywalnym i stabilnym, dlatego w trudnym dla reklamodawców okresie postanowiliśmy nie wprowadzać zmian w naszych cennikach. Ogłaszamy je najszybciej, jak to możliwe, by nasi Klienci mogli z odpowiednim wyprzedzeniem zaplanować swoje wydatki reklamowe na jesień i okres Świąt Bożego Narodzenia. To szczególnie istotne w momencie trudnych do prognozowania kosztów dotarcia w telewizji, która ciągle zmaga się z wyzwaniami spadającego średniego czasu oglądania i dostępności zasobów w krytycznych miesiącach. Estymacji kosztów w relacji do zasięgów w TV nie ułatwia zamieszanie z dostępnością stacji komercyjnych w multipleksach naziemnych, po przejściu na nowy standard nadawania. Radio może stać się alternatywą dla tych klientów, którzy na jesieni będą szukali dużych zasięgów, znacznie niższym kosztem”mówi Tomasz Ramza, Dyrektor Generalny Działu Sprzedaży Grupy RMF.

 

Cennik jesienny będzie obowiązywał od 29 sierpnia 2022 roku do 8 stycznia 2023 roku.

„Postanowiliśmy wydłużyć w tym roku nieco okres obowiązywania cennika jesiennego, by ułatwić reklamodawcom planowanie i zlecanie kampanii w okresie poświątecznym i w czasie długiego weekendu związanego ze świętem Trzech Króli” wyjaśnia Tomasz Ramza.

W tym czasie obowiązywać będą dwa okresy „High Season”, czyli okresy o zwiększonym popycie na reklamę radiową, w których do każdej przeprowadzanej wówczas kampanii doliczane są dopłaty:

  • przed Black Friday – w dniach 14-25 listopada obowiązywać będzie dopłata 4%,
  • przed Bożym Narodzeniem – w dniach 12-24 grudnia obowiązywać będzie dopłata 3%.

Aktualne cenniki wszystkich stacji Grupy RMF (RMF FM, RMF MAXXX, RMF Classic) oraz oferowanych pakietów handlowych (RMF 3D, RMF na MAXXXa, RMF z Klasą, Power FM) znajdą się na stronie internetowej gruparmf.pl w najbliższych dniach.

dane słuchalnościowe: Radio Track, Kantar Polska, target: wszyscy 15-75 lat, fala: 03-05.2022, wskaźnik: udział w czasie słuchania

 

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY