Grupa RMF ogłasza cenniki na wiosnę 2022

21/01/2022

Grupa RMF ogłosiła cenniki reklamowe na sezon wiosenny 2022 roku. Będą obowiązywać od 28 lutego do 3 lipca br.

Cenniki wiosenne

Wszystkie stacje Grupy RMF zakończyły rok 2021 historycznie rekordowymi wynikami słuchalności. Udział w czasie słuchania RMF FM w całym ub.r. wyniósł 29,9 proc., RMF MAXXX (łącznie z Radiem GRA) – 4,2 proc., a RMF Classic – 1,6 proc. To najwyższe roczne rezultaty każdej z tych stacji.

„Zdecydowaliśmy się na korektę cenników nie tylko z uwagi na bardzo wysoką i stale rosnąca słuchalność naszych stacji, ale też z powodu wysokiej inflacji w kraju. W grudniu jej poziom wyniósł 8,6 proc. i mniej więcej na takim poziomie są podwyżki cen spotów w naszych stacjach. Kalkulując nowe ceny braliśmy też pod uwagę zwiększony popyt na reklamę radiową wiosną w porównaniu do zimy oraz znaczące podwyżki w innych mediach, przede wszystkim w telewizji, w której wzrosty cen w tym roku mogą, wg naszych estymacji, sięgnąć nawet 15-20 proc.” – mówi Tomasz Ramza, Dyrektor Generalny Działu Sprzedaży Grupy RMF.

Średnie wzrosty ceny spotów wiosną 2022 roku w stosunku do cennika zimowego wyniosą: w RMF FM – 8,7 proc., w RMF MAXXX – 8,3 proc., a w RMF Classic – 8,8 proc. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, w przypadku każdego cennika obowiązują osobne ceny na każdy dzień tygodnia.

„Nawet uwzględniając te podwyżki koszt dotarcia w kluczowych targetach jest znacznie niższy w Grupie RMF niż w konkurencyjnych grupach radiowych. Oprócz tego oferujemy najwyższą jakość obsługi klienta, co zostało potwierdzone w niezależnym badaniu przeprowadzonym przez instytut Kantar Polska na zlecenie magazynu »Media Marketing Polska«. Pod koniec 2021 roku zostaliśmy laureatami tego rankingu już siódmy raz z rzędu” – dodaje Tomasz Ramza.

W cenniku wiosennym dopłata „high season”, wprowadzana przez Grupę RMF w okresach zwiększonego popytu na reklamę, będzie obowiązywała przed Wielkanocą, w dn. 4-16 kwietnia i wynosić będzie 3 proc.

Cenniki Grupy RMF na sezon wiosenny będą obowiązywać od 28 lutego do 3 lipca 2022 roku.

dane słuchalnościowe: Radio Track, Kantar Polska, 01-12.2021, target: wszyscy 15-75 lat

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY