Udział w czasie słuchania RMF FM wg najnowszych danych wynosi 29,6% i jest wyższy od zsumowanych wyników wszystkich pozostałych stacji ogólnopolskich. RMF MAXX (z Radiem GRA) ma 3,7% udziału, a RMF Classic – 1,4%. Łączny udział wszystkich stacji Grupy RMF wynosi aż 35,2%.
Ogłoszone właśnie cenniki będą obowiązywały od 6 listopada do 31 grudnia 2023 roku. Średnie podwyżki we wszystkich stacjach i pakietach wyniosą ok. 4,9%.
„Oceniamy, że sytuacja na rynku reklamowym, a w szczególności na rynku reklamy radiowej jest bardzo dobra, trzeci kwartał napawa nas bardzo dużym optymizmem i mamy nadzieję, że koniec roku będzie kolejnym dobrym okresem dla radia. Pozostaje ono wyjątkowo atrakcyjnym, szybkim, elastycznym i świetnie wspierającym sprzedaż medium, bardzo konkurencyjnym w stosunku do telewizji czy internetu. A stacje Grupy RMF oferują reklamodawcom nieszablonowe rozwiązania i niskie koszty dotarcia do wszystkich kluczowych targetów” – mówi Tomasz Ramza, Dyrektor Generalny Działu Sprzedaży Grupy RMF.
„Zmiana poziomów cenników nie jest duża, szczególnie jeśli zestawi się ją z obecną wysokością inflacji, która nadal pozostaje dwucyfrowa” – dodaje Tomasz Ramza.
W nowym cenniku dopłata „high season”, wprowadzana przez Grupę RMF w okresach zwiększonego popytu na reklamę, będzie obowiązywała przed Black Friday (13-24 listopada) i Bożym Narodzeniem (18-24 grudnia) i wynosić będzie 2%.
Cenniki opublikowane zostały na stronie gruparmf.pl.
Dane słuchalnościowe: Radio Track, Kantar Polska, 06-08.2023, target: wszyscy 15-75 lat