Na bardzo wysokich poziomach pozostają także wyniki poszczególnych stacji Grupy: RMF FM cały czas oscyluje wokół rekordowych w branży 30%, pozostając numerem 1 w kraju, RMF MAXX (z Radiem Gra) notuje 3,8%, a RMF Classic 1,3%.
Nowy cennik Grupy RMF obowiązywać będzie od 6 stycznia do 2 marca 2025 roku. Zmiany obejmują średni wzrost cen o 2,8% w większości produktów, jednym wyjątkiem jest pakiet RMF 3D – tu zmiana wynosić będzie 3%. Zmianie ulegną również przeliczniki dla krótszych kopii. – Oferta reklamowa Grupy RMF to przede wszystkim szeroki wachlarz rozwiązań, który łączy tradycyjną reklamę radiową z zaawansowanymi technologiami cyfrowymi. To, w połączeniu z doświadczeniem ekspertów i strategicznymi inwestycjami w technologię, jest doceniane przez klientów, który 10. raz z rzędu przyznali nam tytuł Najlepszego Biura Sprzedaży**. Niestety, istniejąca wciąż inflacja zmusza nas do podniesienia cen z początkiem nowego roku. Wierzymy, że nasi klienci zaakceptują te kosmetyczne zmiany- komentuje Dariusz Woźniak, Dyrektor Generalny Działu Sprzedaży Grupy RMF.
W nowym cenniku dopłata „high season”, wprowadzana przez Grupę RMF w okresach zwiększonego popytu na reklamę, będzie obowiązywała przed Walentynkami, w dn. 3-14 lutego i wynosić będzie 3%.
Aktualne cenniki Grupy RMF są dostępne na stronie www.gruparmf.pl w zakładce „Cenniki”.
* Źródło: Radio Track Kantar Polska 01-09.2024, all 15-75
** Według rankingu Media Marketing Polska, "Biura Reklamy 2024", kategoria Reklama Radiowa