Grupa RMF razem z Atmedia Interactive

08/07/2014

1 lipca Grupa RMF rozpoczęła współpracę z biurem reklamy mediów tematycznych Atmedia w zakresie sprzedaży reklam swoich serwisów internetowych: RMF ON, RMF24, RMF FM, RMF MAXXX oraz RMF Classic. Współpraca obejmuje sprzedaż zasobów display na zasadzie wyłączności oraz sprzedaż reklamy wideo bez wyłączności.

Grupa RMF to lider na polskim rynku radiowym posiadający 30,4 proc. udziału w czasie słuchania radia oraz czołowy wydawca internetowy w segmentach: muzyka, radio i informacja. Witryny z Grupy RMF notują miesięcznie 2,3 mln użytkowników (real users) i docierają do 10,7 proc. internautów. Sprzedaż reklamy display w serwisach w całości została powierzona Atmedia Interactive. Za sprzedaż zasobów wideo Grupy RMF oprócz Atmediów odpowiada także Biuro Reklamy Interia.

Nawiązanie współpracy z partnerem takim, jak Atmedia, to szansa jakościowej komercjalizacji naszych serwisów internetowych. Wierzymy, że będziemy w stanie wspólnie z Atmedia osiągnąć zakładane cele a nasze serwisy zyskają jakościowy ruch reklamowy, odpowiedni do specyfiki naszych marek” – mówi Tomasz Ramza, dyrektor generalny działu sprzedaży Grupy RMF

„Bardzo cieszymy się z decyzji podjętej przez Grupę RMF. Atmedia sukcesywnie buduje swoją pozycję na rynku internetowym, w szczególności w segmencie wideo. Pozyskanie tak prestiżowego wydawcy jak Grupa RMF wzmacnia nasze całe dotychczasowe portfolio zarówno ilościowo jak i jakościowo. Szczególnie ważny jest dla nas aspekt jakościowy – reklamodawcom, którzy korzystają z usług Atmedia będziemy w stanie zaoferować reklamę na stronach prestiżowych i powszechnie rozpoznawalnych marek.”– dodaje Maria Wajda, dyrektor zarządzający Atmedia.

RMF ON – www.rmfon.pl – to 109 różnorodnych gatunkowo stacji radiowych dostępnych w jednym serwisie internetowym. RMF ON dostępne jest przez stronę www, ale także za pomocą wtyczek do przeglądarek internetowych, aplikacji mobilnych na systemy Android, iOS (iPhone, iPad), Windows Mobile, gaga. Dostęp do aplikacji mają abonenci platformy satelitarnej nc+ oraz w posiadacze telewizorów Samsung Smart TV. Miesięcznie z serwisu RMF ON korzysta 674 tys. użytkowników (real users) co daje serwisowi pozycję lidera wśród serwisów radiowych online.

RMF24 – www.rmf24.pl – to serwis informacyjny tworzony przez dziennikarzy radia RMF FM. Osoby korzystające z RMF24 mają dostęp do najświeższych informacji z kraju i ze świata oraz mogą obejrzeć dostępne tylko w serwisach RMF magazyny “Kontrwywiad” Konrada Piaseckiego, “Gość” Krzysztofa Ziemca oraz “Przegląd prasy” Tomasza Skorego. Miesięcznie serwis odwiedza 1,1 mln użytkowników.

RMF FM – www.rmf.fm – jest serwisem internetowym najpopularniejszej w Polsce stacji radiowej. Strona internetowa umożliwia słuchanie stacji radiowej na żywo, przybliża ramówkę oraz ułatwia interakcję słuchaczy z radiem. Z serwisu miesięcznie korzysta 668 tys. użytkowników.

RMF MAXXX – www.rmfmaxxx.pl – jest witryną internetową nowoczesnego radia interaktywnego. Słuchacze na stronie www mogą oddać głos na listę przebojów, wysłuchać ulubionych utworów oraz wziąć udział w organizowanych przez stację konkursach. Z serwisu korzysta 537 tys. użytkowników.

RMF Classic – www.rmfclassic.pl – jest stroną internetową stacji radiowej oferującej muzykę klasyczną filmową i musicalową. Serwis przybliża słuchaczom ramówkę, oferuje informacje o artystach i ważnych wydarzeniach muzycznych. Ze strony internetowej korzysta 49 tys. osób.

Źródła: RadioTrack, MillwardBrown; 03-05.2014; wszyscy w wieku 15+; próba: 21068; 
Gemius, Megapanel; kwiecień 2014; wszyscy internauci w wieku 7+; realni użytkownicy / real users, zasięg wśród internautów; próba: 14002.

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY