Konferencje z cyklu „How to” organizuje od ub.r. IAB Polska – organizacja skupiająca podmioty rynku komunikacji interaktywnej, której celem jest wspieranie działalności uczestników tego rynku oraz popularyzacja internetu jako efektywnego medium poprzez działania promocyjne, badawcze, edukacyjne i ochronę prawną.
Najnowsza konferencja poświęcony była reklamie programatycznej, która cały czas zwiększa swój udział w wydatkach reklamowych. Grupa RMF została sponsorem konferencji, a przedstawiciele RMF Digital wygłosili dwa przemówienia:
- „Audio online jako narzędzie do budowania zasięgu” – Izabella Mazur-Cieślar, Senior Digital Account Executive i Marcin Pyra, Programmatic Manager wyjaśniali, jak efektywnie prowadzić kampanie audio online wykorzystując model zakupu programmatic guaranteed. Pokazywali przykłady kampanii audio, które zostały zrealizowane za pomocą dwóch różnych platform SSP,
- „Audio Pixel narzędziem mierzącym konwersję z reklamy audio online” – Wiktoria Bobrowicz, Digital Account Executive i Adam Pachla, Head of Digital tłumaczyli, jak należy mierzyć efektywność kampanii audio online. Opowiedzieli, jakie możliwości daje narzędzie Audio Pixel na przykładzie kampanii firma KLER.
RMF Digital to oferta kampanii internetowych realizowanych przez Grupę RMF, zarówno na własnych stronach jak i w portalach wydawców zewnętrznych. W ofercie znajdują się planowanie i zakup kampanii display, audio i wideo, tworzenie akcji specjalnych oraz usługi brokerskie, SEO i content marketingu.
IAB – Interactive Advertising Bureau to założona w USA w 1996 roku, działająca obecnie w kilkudziesięciu krajach, organizacja zrzeszająca podmioty rynku interaktywnego. Wszystkie lokalne oddziały stowarzyszenia działają niezależnie i posiadają swobodę we wprowadzaniu regulacji na rynkach, które reprezentują. IAB Polska jest samodzielną, niezależną organizacją jednak utrzymuje bliskie kontakty z członkami IAB w Europie, USA i w innych częściach świata.