Grupa RMF osiągnęła w tegorocznym badaniu „MMP” i Kantar Polska wyniki powyżej średniej. Ogólna ocena biura wyniosła 4,69 na 5 możliwych punktów.
W tegorocznym badaniu Grupa RMF wygrała w aż czterech badanych wymiarach:
- zaufania (82%),
- oferowania atrakcyjnych formatów i rozwiązań (81%),
- dobrego doradztwa (81%),
- obsługi kampanii internetowych (57%), w której firma zanotowała największy skok rok do roku, kiedy to jej wynik wynosił 39%.
Przypomnijmy, że w minionym roku Dział Sprzedaży Grupy RMF intensywnie rozwijał RMF Digital – ofertę kampanii internetowych realizowanych przez Grupę RMF, zarówno na własnych stronach jak i w portalach wydawców zewnętrznych. Rozszerzono tę ofertę m.in. o usługę kompleksowej produkcji podcastów komercyjnych – zarówno audio jak i wideo. Rozpoczęto też sprzedaż oferty RMF 4D łączącej kampanię spotową w radiu z kampanią audio digital na platformie RMFon.pl.
„Media Marketing Polska” po raz 20. zbadał i nagrodził biura reklamy największych mediów. Redakcja przyznała nagrody i wyróżnienia na podstawie badania Kantar Polska oraz wyników biznesowych biur, ich oferty i wprowadzonych innowacji. W kategorii Biuro Reklamy Prasowej – Magazyny zwyciężyło Wydawnictwo Bauer, należące podobnie jak Grupa RMF, do Grupy Bauer Media.