Grupa RMF z tytułem Biura Reklamy Radiowej Roku

05/12/2023

Dział Sprzedaży Grupy RMF otrzymał tytuł „Biura Reklamy Radiowej Roku” w badaniu satysfakcji strony zakupowej organizowanym przez branżowy miesięcznik „Media Marketing Polska” i przeprowadzanym przez niezależny instytut Kantar Polska. Grupa RMF jest nagradzana w tym rankingu już 9. raz z rzędu.

Grupa RMF nagrodzona!

„W dorocznym badaniu satysfakcji klientów Kantara pośród krajowych nadawców radiowych biuro reklamy Grupy RMF nie miało sobie równych. Ocena ogólna wyniosła 4,9 przy średniej 4,5” – pisze „Media Marketing Polska”. Grupa RMF poprawiła ubiegłoroczny wynik, który wynosił 4,7 pkt (na 5 możliwych).

Grupa RMF wygrała w sześciu z siedmiu kategorii szczegółowych. Najwyższe oceny respondenci wystawili za transparentną politykę cenową oraz elastyczne i sprawne działanie w sytuacji zmiany w trakcie kampanii. Doceniono także szybkie i wyczerpujące odpowiedzi na brief orazróżnorodnąofertę rozwiązań i formatów. Największa różnica pomiędzy wskazaniami na biuro Grupy RMF a średnią (+25%) wystąpiła na parametrze „potrafią doradzić, zaoferować ciekawe rozwiązania”.

W ocenie respondentów także pod względem profesjonalnej obsługi kampanii internetowych biuro jest zdecydowanie lepsze od konkurentów, a odsetek pozytywnych opinii w tym obszarze wzrósł w porównaniu z ubiegłym rokiem. „Zasługuje to na podkreślenie w obliczu stale rosnącej synergii między radiem i internetem zarówno pod względem treści, jak i rozwiązań reklamowych” – pisze w podsumowaniu „MMP”.

„Bardzo nas cieszy, że po raz kolejny zwyciężamy w rankingu, w którym o nagrodzie decydują nasi partnerzy biznesowi, z którymi na co dzień pracujemy. Gratuluję całemu zespołowi za ich zaangażowanie, a naszym klientom dziękuję za zaufanie. Jesteśmy bardzo wdzięczni za docenienie naszego know-how i naszych innowacyjnych rozwiązań. W tym roku zainaugurowaliśmy działalność platformy audioXi oferującej kampanię audio online na stronach i w serwisach streamingowych nadawców radiowych, platform streamingach typu Deezer i producentów podcastów” – mówi Tomasz Ramza, Dyrektor Generalny Działu Sprzedaży Grupy RMF.

 

„Media Marketing Polska” po raz 21. zbadał i nagrodził biura reklamy największych mediów. Redakcja przyznała nagrody i wyróżnienia na podstawie badania Kantar Polska oraz wyników biznesowych biur, ich oferty i wprowadzonych innowacji. W kategorii Biuro Reklamy Prasowej – Magazyny zwyciężyło Wydawnictwo Bauer, należące podobnie jak Grupa RMF, do Grupy Bauer Media.

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY