„W dorocznym badaniu satysfakcji klientów Kantara pośród krajowych nadawców radiowych biuro reklamy Grupy RMF nie miało sobie równych. Ocena ogólna wyniosła 4,9 przy średniej 4,5” – pisze „Media Marketing Polska”. Grupa RMF poprawiła ubiegłoroczny wynik, który wynosił 4,7 pkt (na 5 możliwych).
Grupa RMF wygrała w sześciu z siedmiu kategorii szczegółowych. Najwyższe oceny respondenci wystawili za transparentną politykę cenową oraz elastyczne i sprawne działanie w sytuacji zmiany w trakcie kampanii. Doceniono także szybkie i wyczerpujące odpowiedzi na brief orazróżnorodnąofertę rozwiązań i formatów. Największa różnica pomiędzy wskazaniami na biuro Grupy RMF a średnią (+25%) wystąpiła na parametrze „potrafią doradzić, zaoferować ciekawe rozwiązania”.
W ocenie respondentów także pod względem profesjonalnej obsługi kampanii internetowych biuro jest zdecydowanie lepsze od konkurentów, a odsetek pozytywnych opinii w tym obszarze wzrósł w porównaniu z ubiegłym rokiem. „Zasługuje to na podkreślenie w obliczu stale rosnącej synergii między radiem i internetem zarówno pod względem treści, jak i rozwiązań reklamowych” – pisze w podsumowaniu „MMP”.
„Bardzo nas cieszy, że po raz kolejny zwyciężamy w rankingu, w którym o nagrodzie decydują nasi partnerzy biznesowi, z którymi na co dzień pracujemy. Gratuluję całemu zespołowi za ich zaangażowanie, a naszym klientom dziękuję za zaufanie. Jesteśmy bardzo wdzięczni za docenienie naszego know-how i naszych innowacyjnych rozwiązań. W tym roku zainaugurowaliśmy działalność platformy audioXi oferującej kampanię audio online na stronach i w serwisach streamingowych nadawców radiowych, platform streamingach typu Deezer i producentów podcastów” – mówi Tomasz Ramza, Dyrektor Generalny Działu Sprzedaży Grupy RMF.
„Media Marketing Polska” po raz 21. zbadał i nagrodził biura reklamy największych mediów. Redakcja przyznała nagrody i wyróżnienia na podstawie badania Kantar Polska oraz wyników biznesowych biur, ich oferty i wprowadzonych innowacji. W kategorii Biuro Reklamy Prasowej – Magazyny zwyciężyło Wydawnictwo Bauer, należące podobnie jak Grupa RMF, do Grupy Bauer Media.