Grupa RMF z tytułem Business Superbrands, a RMF FM wśród Superbrands 2014/2015

19/11/2014

Grupa RMF otrzymała – po raz pierwszy – tytuł Business Superbrands w kategorii Grupy Medialne.
RMF FM z tytułem Superbrands 2014/2015 po raz kolejny został uznany za jedną z najsilniejszych marek na polskim rynku.
Ponadto RMF MAXXX otrzymał wyróżnienie w Procesie Certyfikacji Superbrands 2014/2015, co oznacza, że znalazł się w gronie najsilniejszych marek z polskim rodowodem.

Organizacja Superbrands jest jedyną na świecie, działającą w 80 krajach,  niezależną jednostką promującą  od 1994 roku ideę brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i prezentację studiów przypadku marek, które - dzięki wyjątkowym korzyściom, jakie oferują - osiągnęły rynkowy sukces.

Marki wybierane są w drodze niezależnych badań  na próbie 15 tysięcy respondentów. Marki wyłonione przez konsumentów trafiają do oceny Rady Marek Superbrands. Eksperci dokonują oceny wizerunkowej siły marki na rynku polskim. Ocena dokonywana jest na skali 0-100.Końcowy indeks powstaje poprzez wyliczenie sumy średniej z ocen ekspertów, po odrzuceniu dwóch skrajnych ocen, oraz średniej z oceny konsumentów.

Tytuł SUPERBRANDS otrzymują marki, który uzyskały indeks wyższy niż 140 (nie więcej niż 10 marek w danej kategorii).

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY