Respondenci (w badaniu biorą udział klienci brokerów) docenili RMF w takich wymiarach jak: „szybko i wyczerpująco odpowiadają na brief”, „potrafią doradzić, zaoferować ciekawe rozwiązania” czy „profesjonalnie obsługują kampanie internetowe”.
Jak podkreśla „Media & Marketing Polska” w podsumowaniu rankingu, na zwycięstwo Grupy RMF wpłynęły również „propozycje atrakcyjnych formatów i niestandardowych rozwiązań, które na żywej antenie sprawdzają się coraz bardziej przede wszystkim wśród młodszych grup słuchaczy, bo dodatkowo angażują i pozwalają wykorzystać inne kanały komunikacji”.
Redakcja wskazuje też na wysoką pozycję głównej anteny Grupy. „RMF FM wciąż jest nie tylko liderem słuchalności ogólnopolskiej, ale również najchętniej wybieraną przez słuchaczy rozgłośnią w dni powszednie w godzinach porannych” – pisze „MMP” w komentarzu.
We wszystkich badanych kategoriach Grupa RMF poprawiła swoje wyniki sprzed roku i jako jedyne radiowe biuro reklamy we wszystkich kategoriach miało wynik powyżej średniej rynkowej.