Grupa RMF zawiesza konkurs adFM AWARDS w 2020 roku

25/09/2020

Grupa RMF zdecydowała o wstrzymaniu konkursu adFM AWARDS w 2021 roku.

adFM 2020

Tegoroczna edycja konkursu adFM AWARDS została zawieszona. Główny powód decyzji to zagrożenie epidemiologiczne związane z pandemią koronawirusa. 

Kolejną edycję konkursu adFM AWARDS Grupa RMF planuje przeprowadzić w 2. połowie 2021 roku.

W konkursie adFM AWARDS nagradzane są projekty marketingowe i reklamowe, w których radio odegrało znaczącą rolę i użyte było w sposób kreatywny. Nagrodą jest kampania reklamowa w radiu RMF FM o rynkowej wartości 200 tys. zł netto (po rabatach).

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY