Grupa RMF zmienia logo

20/09/2016

Grupa RMF wprowadza w komunikacji zewnętrznej nowe logo i nowy sposób identyfikacji wizualnej. Odświeżony znak wykorzystuje żółty kolor, charakterystyczny dla głównej stacji nadawcy – radia RMF FM, najbardziej znanego brandu radiowego w Polsce.

Nowe logo i strona

Nowe logo Grupy RMF nawiązuje do znaku radia RMF FM: żółta, charakterystyczna apla z wpisanymi literami RMF wzbogacona jest analogiczną, mniejszą, niebieską ze słowem Grupa.

Ta zmiana pociąga za sobą inny sposób identyfikacji wizualnej spółki – kolorem przewodnim będzie odtąd żółty, kolor bardzo silnie kojarzony z RMF FM i silną marką tego radia.

Dzięki temu komunikacja będzie jednolita i spójna dla spółki oraz poszczególnych anten. Każdy z logotypów wykorzystuje obecnie żółtą aplę z literami RMF.

Wraz z logo zmieniła się też strona www.gruparmf.pl, która ma teraz nowy layout oraz zmodyfikowany układ treści. Zastosowano czytelny podział na kilka głównych działów, m.in. oferta reklamowa nadawcy, wyniki słuchalności, know-how reklamy radiowej. Na stronie znajduje się też bogaty serwis poświęcony działaniu lokalnej reklamy radiowej.

Grupa RMF jest największym radiowym nadawcą w Polsce. W portfolio stacji znajduje się ogólnopolskie radio RMF FM, grupa stacji lokalnych RMF MAXXX, ponadregionalne RMF Classic i dwie rozgłośnie Radia Gra. Spółka jest też właścicielem platformy z internetowymi kanałami radiowymi RMFon.pl oraz portalu informacyjnego RMF24.pl.

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY