Grupa RMF zyskuje słuchaczy i umacnia pozycję reklamową. Eurozet, bez wzrostu słuchalności, hamuje.

17/09/2024

Wyniki najnowszych badań słuchalności Radio Track Kantar Polska z okresu czerwiec-sierpień 2024 pokazują, że oferta reklamowa Grupy RMF nabiera rozpędu, podczas gdy konkurencyjny Eurozet notuje spadki.

Grupa RMF zyskuje słuchaczy

 
Pakiet Power FM Grupy RMF zyskał na udziale w czasie słuchania +0,5 pkt proc., a Audio ZET Boost spadł o 1 pkt proc.* (sam Audio ZET stracił nawet -1,2 pkt proc.), w porównaniu do analogicznej fali zeszłego roku.
 
Rośnie przewaga w grupie 15 - 49 lat
 
Dodatkowo, w ważnej dla reklamodawców grupie osób w wieku 15 - 49 lat, rośnie przewaga także w przypadku produktów reklamowych złożonych tylko ze stacji Grupy RMF.
 

Oferta Grupy RMF (RMF 3D) pozostaje na stabilnym poziomie, podczas gdy Eurozet odnotowuje spadek o -1,4 pkt proc. (Audio ZET) i -1,9 pkt proc. (Audio ZET Boost) rok do roku.

Koszty dotarcia? RMF deklasuje konkurencję
 
Koszty CPP (koszt dotarcia) również przemawiają na korzyść Grupy RMF, szczególnie w szerokich grupach celowych. Dla grupy 15 - 49 lat oferta Audio ZET jest aż o 51% droższa niż pakiet RMF 3D dla 30-sekundowych spotów oraz o 65% droższa dla spotów 15-sekundowych. Grupa Eurozet stosuje mniej korzystne przeliczniki długości spotów, co znacząco podwyższa koszty dla reklamodawców.
 
Grupa RMF konsekwentnie umacnia swoją pozycję, oferując lepsze warunki, stabilność i dynamiczny rozwój. Pozycja lidera to nadal ogromne wyzwanie dla bezpośredniego konkurenta.
 
Źródło danych: Radio Track Kantar Polska.
Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY