Historyczne rekordy słuchalności RMF Classic – blisko 700 tys. słuchaczy dziennie

14/01/2019

Czwarty kwartał ub.r. był rekordowy pod względem słuchalności dla radia RMF Classic. Stacja zanotowała najwyższe w swojej historii zasięg dzienny i udział w czasie słuchania. Również cały rok 2018 okazał się bardzo udany dla rozgłośni, która znów zanotowała wzrosty.

RMF Classic na szczycie

W okresie październik – grudzień 2018 roku RMF Classic słuchało codziennie aż 693 tys. Polaków – o 21 proc. więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. To najlepszy wynik w historii istnienia stacji, która jesienią obchodziła swoje 15-lecie. Również rekordowy okazał się udział w czasie słuchania, który wyniósł 1,7 proc. (wzrost o 30 proc.).

WYNIKI RMF CLASSIC w IV kw. 2018


„Bardzo cieszą nas tak wysokie wyniki i rosnące zaufanie słuchaczy. Te rekordy to niewątpliwie zasługa konsekwentnego doskonalenia oferty programowej, ale też jesiennych wydarzeń związanych z okrągłymi, 15. urodzinami RMF Classic. Myślę, że jest to też po części efekt grudniowej akcji, w ramach której nasza stacja gra wyłącznie świąteczne piosenki. Ten świąteczny repertuar jest starannie dobrany i zawiera wiele ciekawych i wartościowych aranżacji, co – jak widać – doceniają słuchacze” – mówi Paweł Pawlik, Dyrektor Programowy RMF Classic.

Cały 2018 rok był również rekordowy pod względem słuchalności. W okresie styczeń – grudzień 2018 zasięg dzienny wyniósł 619 tys. osób i po raz pierwszy – w skali roku – przekroczył granicę 600 tys. słuchaczy. Udział w czasie słuchania wyniósł w tym okresie 1,4 proc. (wzrost o 9 proc.).

RMF Classic nadaje w 21 miastach Polski. Nadaje muzykę filmową i klasyczną oraz programy poświęcone kulturze, sztuce, literaturze, designowi czy fotografii. Jest organizatorem jednego z najważniejszych plebiscytów w polskim świecie kultury – MocArty. Adresuje swój program do osób dojrzałych, zamożnych, wykształconych, pracujących na kierowniczych stanowiskach, mieszkających w wielkich i dużych miastach.

źródło danych: Radio Track, Kantar Polska, grupa celowa: wszyscy 15-75, fale: 10-12.2018, 01-12.2018 w porównaniu do analogicznych rok wcześniej.
Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY