Historyczny wynik serwisów internetowych Grupy RMF

16/04/2013

W marcu 2013 łączna liczba unikalnych użytkowników serwisów Grupy RMF wynosiła 4,2 miliona – to jeden z najlepszych wyników w historii. Liczba odsłon przekroczyła 30 milionów. To efekt wysokiego zainteresowania internautów serwisami stacji radiowych: RMF FM, RMF MAXXX i RMF Classic, platformą radiową RMFon oraz serwisem informacyjnym RMF24.pl.

Coraz większa liczba osób pragnie uczestniczyć w dynamicznym życiu społeczności, którą tworzą fani RMF MAXXX, odwiedzający serwis internetowy stacji. W marcu 2013 serwis rmfmaxxx.pl odwiedziło 876 tys. unikalnych użytkowników – to o 29% więcej niż w poprzednim miesiącu. Liczba odsłon przekroczyła 4,2 miliona, co oznacza wzrost o 16% w porównaniu z lutym 2013.

Za jego pomocą internauci mogą współtworzyć muzykę swojej ulubionej stacji radiowej poprzez wybór największych hitów listy Hop Bęc,  śledzą nowości muzyczne, oglądają teledyski, lokalizują najciekawsze imprezy i wydarzenia kulturalne w Polsce, a także uczestniczą w konkursach i bawią się grami internetowymi.

W marcu 2013 strona rmf24.pl odnotowała 1,3 mln unikalnych użytkowników (to o prawie 100 tys. więcej niż w lutym 2013) i aż 5,7 miliona odsłon.

Wortal informacyjny Grupy RMF zawsze dostarcza ważnych, rzetelnych i najbardziej aktualnych informacji, dzięki czemu cieszy się coraz większym zainteresowaniem i zaufaniem internautów. To w serwisie rmf24.pl internauci na bieżąco mogli śledzić obrady konklawe i wybór papieża. Tu oczekiwali też na rezultaty polskich sportowców podczas Pucharu Świata w skokach narciarskich.

W marcu strona internetowa RMF FM przyciągnęła 1,5 miliona unikalnych użytkowników i wypracowała 6,6 miliona odsłon.

Głosowanie na Poplistę, Loteria Szczęśliwa 13, Felietony Tomasza Olbratowskiego, konkursy, teledyski, fakty, muzyka, oraz bogate materiały związane z każdą audycją – to wszystko sprawia, że liczba unikalnych użytkowników oraz odsłon strony RMF FM wzrasta.

Starannie dobrany, zróżnicowany zestaw stacji dostępnych serwisie RMFon w marcu 2013 przyciągnął prawie 1,9 miliona unikalnych użytkowników. Strona zarejestrowała 13,6 miliona odsłon. Fani muzyki odnajdą tutaj aktualne informacje o artystach, zdjęcia, teledyski, wywiady a przede wszystkim najlepszą muzykę w Internecie.

Nowa odsłona serwisu internetowego RMF Classic, przyciągnęła w marcu 2013 ponad 80 tys. unikalnych użytkowników, którzy wygenerowali 362 tys. odsłon.

Strona rmfclassic.pl to optymalna propozycja dla fanów stacji, doskonale współgrająca ze starannie dobraną, wyjątkową zawartością audycji antenowych.

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY