Pierwsze 1000 osób, których filmy zostaną zaprezentowane na stronie www.rmf.fm otrzyma nagrodę gwarantowaną . W kilku etapach konkursu do wygrania będą także inne nagrody, m.in. smartfony.
Zwycięzca, wybrany przez słuchaczy i internautów w połowie sierpnia, otrzyma nagrodę specjalną, o której poinformujemy w najbliższym czasie.
Konkursowi towarzyszy specjalna kampania telewizyjna z udziałem dziennikarzy RMF FM. Wystąpią w niej między innymi Darek Maciborek, Przemysław Skowron, Daniel Dyk, Iwona Bołdak.
Kampania obejmie telewizję (stacje TVP1, TVP2, TVP INFO, POLSAT, Polsat tematyczne, TV4, i TVN, a także stacje wchodzące w skład pakietów atmedia oraz Discovery) oraz prasę i internet (YouTube, Ipla, AtMax). Za kreację odpowiada agencja POMPIDOU, za produkcję agencja PB TEAM. Planowanie mediów: The MediaInsight.
Konkursowi oraz kampanii telewizyjnej będzie towarzyszyć cykl eventów z udziałem gwiazd muzyki.
W trasę ruszy konwój żółto-niebieskich samochodów , w tym specjalne auto wyposażone w kamery. Do tego auta słuchaczy zapraszać będą w różnych częściach Polski (m.in. wybrzeże, Warszawa, Dolny Śląsk, Małopolska czy Mazury) artyści występujący na antenie RMF FM. Razem ze słuchaczami będą śpiewali piosenki, a filmy z ich przejażdżki znajda się na stronie www.rmf.fm.
W pierwszą podróż konwój ze słuchaczami ruszy na początku lipca, a wśród artystów znajdą się między innymi Enej, Ania Wyszkoni, Bracia i wielu innych.