Zasięg dzienny RMF FM wynosi obecnie 28,6%.
Ranking stacji ogólnopolskich (ogół badanych) | ||
---|---|---|
udział w czasie słuchania | zasięg dzienny | |
RMF FM | 25,0% | 28,6% |
Radio Zet | 14,1% | 18,2% |
PR1 | 9,2% | 10,1% |
PR3 | 8,0% | 8,2% |
Źródło: Radio Track Millward Brown; 09-11.2015; TG: ogół badanych; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania, zasięg dzienny; próba: 21020 |
Radio RMF FM dynamicznie zyskuje w komercyjnej grupie słuchaczy, którą stanowią osoby w wieku 16-49 lat. Udział w czasie słuchania w tej grupie docelowej w dni powszednie dynamicznie wzrasta a stacja wyraźnie powiększa swoją przewagę nad konkurencją.
Według najnowszej fali badań Instytutu Millward Brown udział w czasie słuchania RMF FM w dni powszednie wśród osób w grupie wiekowej 16-49 lat wynosi 28,3%. To więcej niż łączny wynik trzech kolejnych stacji ogólnopolskich w rankingu słuchalności.
Ewolucja udziału w czasie słuchania (16-49 lat, dni powszednie) | |||
---|---|---|---|
07-09.2015 | 08-10.2015 | 09-11.2015 | |
RMF FM | 27,4% | 27,7% | 28,3% |
Radio Zet | 14,7% | 15,1% | 15,1% |
PR3 | 7,8% | 7,8% | 7,4% |
PR1 | 4,1% | 4,2% | 3,8% |
Źródło: Radio Track Millward Brown; 07-09.2015, 08-10.2015, 09-11.2015; TG: osoby w wieku 16-49 lat; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania; dni powszednie; próba (odpowiednio): 8993, 8946, 8903 |