Jedna czwarta rynku słuchalności dla RMF FM

14/12/2015

Radio RMF FM zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera słuchalnością Radia w Polsce. Według najnowszej fali badań Instytutu Millward Brown udział w czasie słuchania RMF FM wynosi 25,0% – to więcej niż wynosi łączny wynik dwóch kolejnych stacji ogólnopolskich w rankingu.

Zasięg dzienny RMF FM wynosi obecnie 28,6%.

Ranking stacji ogólnopolskich (ogół badanych)
  udział w czasie słuchania zasięg dzienny
RMF FM 25,0% 28,6%
Radio Zet 14,1% 18,2%
PR1 9,2% 10,1%
PR3 8,0% 8,2%
Źródło: Radio Track Millward Brown; 09-11.2015; TG: ogół badanych; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania, zasięg dzienny; próba: 21020

Radio RMF FM dynamicznie zyskuje w komercyjnej grupie słuchaczy, którą stanowią osoby w wieku 16-49 lat. Udział w czasie słuchania w tej grupie docelowej w dni powszednie dynamicznie wzrasta a stacja wyraźnie powiększa swoją przewagę nad konkurencją.

Według najnowszej fali badań Instytutu Millward Brown udział w czasie słuchania RMF FM w dni powszednie wśród osób w grupie wiekowej 16-49 lat wynosi 28,3%. To więcej niż łączny wynik trzech kolejnych stacji ogólnopolskich w rankingu słuchalności.

Ewolucja udziału w czasie słuchania (16-49 lat, dni powszednie)
  07-09.2015 08-10.2015 09-11.2015
RMF FM 27,4% 27,7% 28,3%
Radio Zet 14,7% 15,1% 15,1%
PR3 7,8% 7,8% 7,4%
PR1 4,1% 4,2% 3,8%
Źródło: Radio Track Millward Brown; 07-09.2015, 08-10.2015, 09-11.2015; TG: osoby w wieku 16-49 lat; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania; dni powszednie; próba (odpowiednio): 8993, 8946, 8903

 

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY