Konrad Piasecki: prawie milion słuchaczy więcej niż Monika Olejnik

17/12/2012

Jak wynika z badań Instytutu MillwardBrown SMG/KRC ponad 2,3 miliona słuchaczy każdego dnia słucha „Kontrwywiadu” w RMF FM. To o prawie milion więcej niż konkurencyjnego programu w Radiu Zet – „Gość Radia Zet”, którego słucha 1,5 miliona odbiorców.

Słuchacze radia zdecydowanie najchętniej wybierają Kontrwywiad spośród innych porannych audycji publicystycznych. Program Konrada Piaseckiego przyciąga więcej słuchaczy niż „Salon Polityczny Trójki” i „Gość Radia Zet” łącznie.

Liczba słuchaczy porannych programów publicystycznych
  04-06.2012 09-11.2012
RMF FM
Kontrwywiad (8.00-8.15)
2 369 000 2 339 000
Radio Zet
Gość Radia Zet (przed wakacjami: 8.15-8.30; po wakacjach: 8.00-8.15)
1 736 000 1 450 000
PR3
Salon Polityczny Trójki (8.15-8.30)
940 000 646 000
Źródło: MillwardBrown SMG/KRC; 04-06.2012, 09-11.2012; zasięg w kwadransach; dni powszednie; TG: ogół badanych, próba odpowiednio: 15 062, 15 031

Kontrwywiad wyraźnie zwiększył swoją przewagę nad konkurencyjnymi programami w porównaniu do okresu przedwakacyjnego. W fali 04-06.2012 wyprzedzał on następny w rankingu program publicystyczny o ponad 633 tysiące słuchaczy, natomiast w fali 09-11.2012 przewaga nad konkurencyjnym pasmem Radia Zet wzrosła do 889 tysięcy słuchaczy.

W porównaniu do okresu przedwakacyjnego liczba słuchaczy Salonu Politycznego Trójki oraz audycji „Gość Radia Zet” wyraźnie spadła. Pasmo publicystyczne Programu 3 Polskiego Radia straciło 294 tysiące słuchaczy, zaś po zmianie pory nadawania z 8:15 na kilka minut po 8:00 „Gość Radia Zet” stracił 286 tysięcy odbiorców.

Przesunięcie programu Moniki Olejnik na porę równoległą do „Kontrwywiadu” Konrada Piaseckiego osłabiło słuchalność Radia Zet w tym paśmie. W bezpośredniej rywalizacji zdecydowanie wygrał Konrad Piasecki.

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY