Do obowiązków Krzysztof Głowińskiego należą m.in. kontakty z mediami oraz działania promocyjne na rzecz Działu Sprzedaży Grupy RMF, obejmujące RMF FM, RMF MAXXX, RMF Classic i Radio GRA. To nowe stanowisko w firmie. Głowiński pozostaje w strukturach Działu Marketingu Grupy RMF, którym kieruje Mariusz Gołda.
Krzysztof Głowiński ściśle współpracuje z Maciejem Brzozowskim, Dyrektorem Public Relations Grupy Bauer w Polsce, który odpowiada za komunikację korporacyjną, wewnętrzną oraz strategię PR Grupy RMF.
Krzysztof Głowiński związany jest z Grupą RMF od 2012 roku jako starszy specjalista ds. marketingu. Wcześniej był m.in. rzecznikiem prasowym Komitetu Badań Radiowych i dziennikarzem magazynu „Press” i „Presserwisu”. Pracę zawodową rozpoczął w 1998 roku w Radiu Bogoria.
Grupa RMF jest największym polskim nadawcą radiowym. Należy do niej ogólnopolskie radio RMF FM, sieć stacji lokalnych RMF MAXXX, ponadregionalne RMF Classic i dwie rozgłośnie lokalne Radio GRA. Do Grupy RMF należy też szereg portali i serwisów internetowych: portal informacyjny RMF24.pl, platforma z kanałami radiowymi RMFon.pl, serwisy Twoje Zdrowie i Bajeczna Polska oraz strony internetowe poszczególnych rozgłośni. W marcu br. uruchomiona została internetowa stacja informacyjna – Radio RMF24.pl.