Najwyższa w historii liczba słuchaczy RMF Classic!

16/09/2015

Wynik RMF Classic systematycznie się poprawia. Stacja osiągnęła podczas wakacji rekordowy zasięg dzienny, każdego dnia 597 tys. osób wybierało RMF Classic.

Dynamicznym wzrostom liczby słuchaczy towarzyszy również poprawa udziału w czasie słuchania. Jak wynika z najnowszej fali badań Instytutu Millward Brown, udział w czasie słuchania RMF Classic wynosi obecnie 1,2%.

Ewolucja liczby słuchaczy RMF Classic
  04-06.2015 05-07.2015 06-08.2015
udział w czasie słuchania 1,1% 1,1% 1,2%
zasięg dzienny 565 tys. 581 tys. 597 tys.
Źródło: Radio Track Millward Brown; 04-06.2015, 05-07.2015, 06-08.2015; TG: ogół badanych; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania, zasięg dzienny; próba: 21048, 20972, 20967.

Słuchacze RMF Classic to wyjątkowo atrakcyjna grupa docelowa. Program stacji jest znakomicie dopasowany do gustów prestiżowego słuchacza – osób pełniących wysokie i odpowiedzialne funkcje zawodowe, o wysokich dochodach, słuchaczy z wyższym wykształceniem, mieszkańców największych miast i aglomeracji miejskich w Polsce.

  struktura słuchaczy RMF Classic ogół badanych (15-75 lat) dopasowanie (affinity index)
Mieszkańcy miast pow. 500 tys. mieszkańców 47,9% 19,0% 252
Osoby z wyższym wykształceniem 57,4% 22,7% 253
Przedstawiciele prestiżowych zawodów 60,7% 31,9% 190
Osoby o dochodach gosp. pow. 5 tys. zł miesięcznie 37,9% 18,3% 207
Źródło: Radio Track Millward Brown; 09.2014-08.2015; TG: słuchacze RMF Classic (według zasięgu dziennego), ogół badanych; próba (odpowiednio): 2875, 84027.

Radio RMF Classic jest obecne w 19 miastach Polski. Stacji można również słuchać poprzez platformę internetową radia online – RMFon. Posiada ona także bogaty w treści i dodatkowe materiały serwis internetowy www.rmfclassic.pl. Znakiem firmowym RMF Classic jest starannie dobrany repertuar muzyki filmowej i klasycznej oraz bogactwo tematyczne poszczególnych pasm programowych. Stacja przyciąga grono wyjątkowych i lojalnych słuchaczy, którzy cenią sobie oferowany na antenie mariaż nastrojowej muzyki z nowościami świata sztuki, fotografii, filmu, designu czy nowych technologii.

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY