Nowa struktura sprzedaży regionalnej w Grupie RMF

17/09/2009

Grupa RMF z dniem 1 października 2009 wprowadza nową strukturę sprzedaży regionalnej. Celem zmian jest podniesienie efektywności sprzedaży na rynkach lokalnych i zbliżenie się do klientów Grupy o potencjale regionalnym i ogólnopolskim.

15 nowoutworzonymi regionami sprzedaży zarządzać będą szefowie sprzedaży regionalnej (nowe stanowiska w Grupie).

Za nową strukturę odpowiadać będzie Grzegorz Murdzek, Dyrektor Sprzedaży Regionalnej. To nowe stanowisko w Grupie RMF. Murdzek będzie raportował bezpośrednio do Tomasza Ramzy, dyrektora generalnego działu sprzedaży Grupy RMF .

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY