Nowe cenniki Grupy RMF na zimę 2020

25/11/2019

W 2019 roku wszystkie stacje radiowe z Grupy RMF notowały rekordowe wyniki słuchalności. Wg najnowszej fali badania Radio Track*, Radio RMF FM zwiększyło grono swoich słuchaczy o 6,6% do poziomu ponad 9,1 mln dziennie, utrzymując pozycję lidera rynku radiowego z przewagą ponad 4 mln słuchaczy nad kolejną stacją. Doskonałe wyniki skutkujące wzrostem audytorium w porównaniu z analogicznym okresem ub. r. zanotowały również stacje RMF MAXXX (1,8 mln słuchaczy; +8,3%) i RMF Classic (591 tys. słuchaczy; +1,4%).

Cenniki Grupy RMF

Po wyjątkowo chimerycznej dla rynku reklamowego pierwszej połowie roku, popyt na reklamę radiową od kilku miesięcy utrzymuje się na bardzo wysokim poziomie. Zdecydowana poprawa wyników słuchalności naszych stacji wynikająca z konsekwencji w budowaniu atrakcyjnego dla odbiorców programu, pozwalają nam oferować Klientom produkt reklamowy o najwyższej jakości. Oferujemy atrakcyjne koszty dotarcia w szerokich targetach oraz wysokie zasięgi kampanii radiowych i projektów specjalnych. Wzbogacając treści on-line, rozwijamy również naszą ofertę reklamową m.in. o możliwość zakupu reklamy audio w modelu programatycznym. Nie bez znaczenia dla naszych Klientów jest także korzystny wizerunek marki RMF, wysoko ocenianej w kontekście wiarygodności i opiniotwórczości.

W związku z wymienionymi okolicznościami zdecydowaliśmy się podnieść ceny reklam na naszych antenach po Nowym Roku. Równocześnie dokładamy wszelkich starań, by parametry kampanii reklamowych realizowanych w stacjach Grupy pozostały na atrakcyjnym poziomie w relacji do naszej konkurencji i pozostałych mediów” – mówi Tomasz Ramza Dyrektor Generalny Działu Sprzedaży Grupy RMF.

Na okres obejmujący styczeń i luty 2020 r. średnia cena produktów Grupy RMF, w tym RMF FM oraz sieci RMF MAXXX i RMF Classic zostanie skorygowana o ok. 4,8-4,9%. Średnie koszty cennikowe RC emisji spotu 30’ w stacji o największej słuchalności w Polsce wzrosną z 13 031 zł do 13 651 zł.

Konsekwencją korekt cen w poszczególnych stacjach jest również zmiana cenników pakietów, które niezmiennie pozwalają na uzyskanie atrakcyjnych rabatów od sumy cenników stacji składowych: w RMF3D -10%, w RMF na MAXXXa -8%, a w RMF z Klasą -3%.

Nowe cenniki będą obowiązywać od 30.12.2019 do 1.03.2020. Dostępne są na stronie internetowej www.gruparmf.pl.

* Radio Track, Kantar Polska 08-10.2019 (udział w czasie słuchania, zasięg dzienny; TG: 15-75).

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY