„Po wyjątkowo chimerycznej dla rynku reklamowego pierwszej połowie roku, popyt na reklamę radiową od kilku miesięcy utrzymuje się na bardzo wysokim poziomie. Zdecydowana poprawa wyników słuchalności naszych stacji wynikająca z konsekwencji w budowaniu atrakcyjnego dla odbiorców programu, pozwalają nam oferować Klientom produkt reklamowy o najwyższej jakości. Oferujemy atrakcyjne koszty dotarcia w szerokich targetach oraz wysokie zasięgi kampanii radiowych i projektów specjalnych. Wzbogacając treści on-line, rozwijamy również naszą ofertę reklamową m.in. o możliwość zakupu reklamy audio w modelu programatycznym. Nie bez znaczenia dla naszych Klientów jest także korzystny wizerunek marki RMF, wysoko ocenianej w kontekście wiarygodności i opiniotwórczości.
W związku z wymienionymi okolicznościami zdecydowaliśmy się podnieść ceny reklam na naszych antenach po Nowym Roku. Równocześnie dokładamy wszelkich starań, by parametry kampanii reklamowych realizowanych w stacjach Grupy pozostały na atrakcyjnym poziomie w relacji do naszej konkurencji i pozostałych mediów” – mówi Tomasz Ramza Dyrektor Generalny Działu Sprzedaży Grupy RMF.
Na okres obejmujący styczeń i luty 2020 r. średnia cena produktów Grupy RMF, w tym RMF FM oraz sieci RMF MAXXX i RMF Classic zostanie skorygowana o ok. 4,8-4,9%. Średnie koszty cennikowe RC emisji spotu 30’ w stacji o największej słuchalności w Polsce wzrosną z 13 031 zł do 13 651 zł.
Konsekwencją korekt cen w poszczególnych stacjach jest również zmiana cenników pakietów, które niezmiennie pozwalają na uzyskanie atrakcyjnych rabatów od sumy cenników stacji składowych: w RMF3D -10%, w RMF na MAXXXa -8%, a w RMF z Klasą -3%.
Nowe cenniki będą obowiązywać od 30.12.2019 do 1.03.2020. Dostępne są na stronie internetowej www.gruparmf.pl.
* Radio Track, Kantar Polska 08-10.2019 (udział w czasie słuchania, zasięg dzienny; TG: 15-75).