Nowe cenniki reklamowe Grupy RMF

28/01/2016

Grupa RMF przedstawiła cenniki swoich stacji i pakietów, obowiązujące od 29 lutego 2016.

„Rok 2015 był dla branży radiowej niezwykle udany w wymiarze komercyjnym. Wysoki popyt na reklamę radiową obserwujemy również od początku bieżącego roku, co potwierdza dobrą koniunkturę na rynku i udowadnia, że radio jest cenionym i skutecznym narzędziem komunikacji” – mówi Tomasz Ramza, dyrektor generalny Działu Sprzedaży Grupy RMF. „Klienci doceniają atuty naszych produktów w postaci wysokich zasięgów i atrakcyjnych kosztów dotarcia w kluczowych grupach celowych oraz wysoki standard Biura Reklamy Grupy RMF” – dodaje.

W minionym roku Grupa RMF umocniła swoją pozycję na konkurencyjnym rynku radiowym po względem słuchalności. Średnie zmiany cenników obowiązujących od 29 lutego wyniosą (cały tydzień, cała doba): radia RMF FM: 5,5%, sieci RMF MAXXX: 3,1% i RMF Classic: 4,0%. Tym samym korekcie podlegają ceny pakietów, odpowiednio o 4,8% w RMF 3D, 5,0% w RMF na MAXXA i 5,3% w RMF z Klasą.

Stacje Grupy RMF FM zapewniają wysoką skuteczność w docieraniu do szerokich grup docelowych, przy atrakcyjnym poziomie kosztowym oraz wysokich wynikach słuchalności. Średnie CPP RMF FM w grupie komercyjnej 16-49 lat jest najniższe wśród wszystkich ogólnopolskich rozgłośni i sieci radiowych. Biuro Reklamy Grupy RMF zajmuje czołowe miejsce w rankingu Biur Reklamy Radiowej Roku 2015*. Klienci podkreślają szybkość, rzetelność i wysokie kompetencje doradcze Biura, także w obszarze niestandardowych rozwiązań.

Nowe cenniki dostępne są na stronie internetowej www.gruparmf.pl w sekcji oferta reklamowa.

* Raport “Biura Reklamy 2015” Media i Marketing Polska

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY