Nowy produkt reklamowy Grupy RMF

31/01/2011

Nowy produkt RMF 3D Extra wzbogacający ofertę handlową Grupy RMF składa się z trzech sieci Grupy RMF (RMF FM, RMF Maxxx, RMF Classic) oraz z 18 stacji lokalnych.

Chcemy ułatwić skuteczne dotarcie z przekazem reklamowym na rynkach lokalnych, dlatego właśnie wzmacniamy nasz flagowy produkt - RMF 3D - o wybrane stacje lokalne. Część klientów już poznała tego typu rozwiązanie, ich opinie są bardzo pozytywne. Cały czas pracujemy nad jak najlepszymi rozwiązaniami dla naszych partnerów biznesowych, zarówno na poziomie ogólnopolskim jak i lokalnym - powiedział Radosław Marciniszyn, szef Działu Planowania w Grupie RMF.

Nowy produkt jest liderem na rynkach lokalnych w większości grup celowych. Wszelkie informacje na temat nowej oferty jak i jej sprzedaż, zapewnia wyłącznie Grupa RMF.

GRUPA RMF

Grupa RMF to stacje RMF FM, RMF MAXXX i RMF Classic oraz 77 stacji radiowych, dostępnych na internetowej platformie Miasto Muzyki. Dzięki 30 proc. udziałowi w rynku Grupa RMF jest liderem słuchalności w Polsce.

Radio RMF FM jest największą stacją radiową w Europie, gromadzi blisko 10 mln Polaków dziennie. RMF MAXXX to najdynamiczniej rozwijająca się grupa stacji młodzieżowych w Polsce. RMF Classic przyciąga wyjątkowe audytorium: osoby wykształcone, przedstawicieli najbardziej prestiżowych zawodów i osoby z wysokimi dochodami. Miasto Muzyki oferuje 77 stacji internetowych o różnym profilu muzycznym oraz szereg uzupełniających treści, w tym wiadomości ze świata muzyki, teledyski, biografie, dyskografie, galerie, kalendarium oraz funkcjonalności społecznościowe.

Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC, 10-12.2010, próba: 20997.

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY