W konkursie adFM AWARDS można zgłosić dowolny projekt, wydarzenie, inicjatywę czy osobowość ważną dla radiowego rynku reklamy. Może to być: spot o niezwykłej kreacji, akcja specjalna, inicjatywa, w której radio odegrało ważną rolę, czy też osoba, która przyczyniła się do popularyzacji radia jako medium reklamowego.
Zgłaszać się mogą agencje kreatywne lub teamy kreatywne i strategiczne z domów mediowych czy pracujące bezpośrednio u marketera. Mogą przesyłać swoje prace zrealizowane i wyemitowane w radiu od listopada 2017 roku do października 2018 roku.
Zgłoszenia można przesyłać za pomocą formularza na stronie www.adfm.pl; nominować można dowolną liczbę projektów, każde zgłoszenie jest całkowicie darmowe.
Zgłoszone propozycje oceniać będzie jury w składzie: Ewa Osińska – Media Buying Associated Director, Mediacom, Aneta Urbanowicz – Dyrektor ds. Zakupu i Planowania Mediów, Euro RTV AGD, Sebastian Olszowy – Dyrektor Marketingu i Komunikacji, kancelaria prawna SPCG, Bartosz Gomółka – Head of Strategy, BBDO Warszawa, Piotr Myszak – Wiceprezes VFP Communications, wydawcy „Media & Marketing Polska”, Tadeusz Sołtys – Prezes i Dyrektor Programowy RMF FM, Mariusz Gołda – Dyrektor Marketingu Grupy RMF.