Ostatnie dni na zgłoszenia w konkursie adFM AWARDS 2018

01/10/2018

Już do końca października można zgłaszać projekty do drugiej edycji konkursu kreatywnej kreacji radiowej adFM AWARDS 2018. Zwycięzcę, który otrzyma kampanię radiową w RMF FM o wartości 200 tys. zł netto (po rabatach), poznamy w listopadzie podczas gali Konkursu Niezależnej Kreacji – Kreatura 2018.

adFM AWARDS 2018

W konkursie adFM AWARDS można zgłosić dowolny projekt, wydarzenie, inicjatywę czy osobowość ważną dla radiowego rynku reklamy. Może to być: spot o niezwykłej kreacji, akcja specjalna, inicjatywa, w której radio odegrało ważną rolę, czy też osoba, która przyczyniła się do popularyzacji radia jako medium reklamowego.

Zgłaszać się mogą agencje kreatywne lub teamy kreatywne i strategiczne z domów mediowych czy pracujące bezpośrednio u marketera. Mogą przesyłać swoje prace zrealizowane i wyemitowane w radiu od listopada 2017 roku do października 2018 roku.

Zgłoszenia można przesyłać za pomocą formularza na stronie www.adfm.pl; nominować można dowolną liczbę projektów, każde zgłoszenie jest całkowicie darmowe.

Zgłoszone propozycje oceniać będzie jury w składzie: Ewa Osińska – Media Buying Associated Director, Mediacom, Aneta Urbanowicz – Dyrektor ds. Zakupu i Planowania Mediów, Euro RTV AGD, Sebastian Olszowy – Dyrektor Marketingu i Komunikacji, kancelaria prawna SPCG, Bartosz Gomółka – Head of Strategy, BBDO Warszawa, Piotr Myszak – Wiceprezes VFP Communications, wydawcy „Media & Marketing Polska”, Tadeusz Sołtys – Prezes i Dyrektor Programowy RMF FM, Mariusz Gołda – Dyrektor Marketingu Grupy RMF.

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY