Co roku 11 kwietnia, z okazji Polskiego Dnia Radia, na antenach stacji realizowane były specjalne programy tematyczne poświęcone radiu oraz konkursy z nagrodami. Już po raz 4. kluczowym punktem obchodów była emisja Charytatywnego Bloku Reklamowego, z którego całkowity przychód zostanie przekazany Stowarzyszeniu Rodziców i Przyjaciół Dzieci z Wadą Słuchu w Krośnie, które dzięki wsparciu I Love Radio z powodzeniem realizuje terapie, organizuje turnusy rehabilitacyjne i zajęcia integracyjne. Dodatkowo prowadzi grupy wsparcia dla rodziców dzieci z wadami słuchu.
Firmy, które wsparły tegoroczną akcję, wykupując spoty w Charytatywnym Bloku Reklamowym, to: Media Expert, Toyota i Media Markt.
"Bardzo cieszymy się, że mimo trudnego okresu jakim jest czas pandemii, reklamodawcy przychylnie odpowiedzieli na nasze zaproszenie do wzięcia udziału w akcji. Dzięki temu po raz kolejny możemy wspomóc dzieci z wadami słuchu" – mówi Bartosz Kańtoch, project manager I Love Radio.
I Love Radio to wspólna akcja czterech nadawców radiowych: Grupy Eurozet, Grupy Radiowej Agory, Grupy RMF i Grupy ZPR Media SA, której celem jest popularyzacja radia w Polsce jako efektywnego medium reklamowego poprzez działania promocyjne, edukacyjne i badawcze. Główną platformą wiedzy jest strona internetowa www.iloveradio.pl.