Ponad 5 mln słuchaczy przedpołudniowego programu RMF FM "Byle do piątku"

09/03/2011

Program RMF FM "Byle do piątku" jest najchętniej słuchanym pasmem przedpołudniowym w polskim eterze. Średnio każdego dnia słucha go 5,3 mln Polaków, o 46% więcej niż analogicznego pasma w kolejnej stacji w rankingu.

Pasmo 9-13.30 przyciąga głównie słuchaczy w wieku 16-49, osoby z kategorii zawodowej dyrektorzy, wolne zawody, pracownicy umysłowi i właściciele firm.

To pasmo jest także szczególnie cenione przez kobiety.

  Wszyscy respondenci 16-49 lat dyrektorzy, wolne zawody; prac.  umysłowi lub właściciele firm kobiety, 20-44 lata
Zasięg w paśmie 9:00-13:30, dni powszednie
Radio RMF FM 5.29 mln 21.0% 20.5% 22.9%
Radio Zet 3.62 mln 13.5% 13.6% 14.0%
Jedynka 2.61 mln 3.4% 5.1% 3.2%
Trójka 1.67 mln 4.9% 8.9% 4.3%
Dwójka 0.18 mln 0.2% 0.6% 0.2%
Czwórka 0.07 mln 0.3% 0.4% 0.3%

Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC, fala 12.2010-02.2011, próba odpowiednio: 21 033, 12 831, 8 469, 4 736

Pasmo przedpołudniowe, prowadzone przez Krzysztofa Urbaniaka, pozwala wszystkim słuchaczom przebrnąć z godnością i pogodą ducha przez cały tydzień pracy.\

W przedpołudniowym paśmie „Byle do piątku" , oprócz najlepszej muzyki i serwisów informacyjnych słuchacze szczególnie cenią zabawy literackie i kabaretowe („Między Bugiem a prawdą" Kabaretu pod Wyrwigroszem), własne wersje najpopularniejszych seriali, felietony o tym, czego nie znamy („Niezwykły alfabet zwykłych rzeczy"), czy ciekawostki  naukowe („Pigułka technologiczna").

Dużą popularnością cieszą się także konkursy, w tym obecna „Wielka Kumulacja", najpopularniejszy konkurs sms-owy, w którym wygrać można nie tylko wielkie pieniądze, ale także wiele atrakcyjnych nagród.

W ostatniej dostępnej fali, obejmującej okres grudzień 2010 - luty 2011, udział w rynku RMF FM wynosi 25,5% i jest o 61% wyższy niż kolejnej stacji. Zasięg dzienny osiągnął poziom niemal 31%.

Radio RMF FM jest niezmiennie od 2001 roku liderem rynku słuchalności.

  Udział w rynku słuchalności Zasięg dzienny
Radio RMF FM 25.5% 30.8%
Radio Zet 15.9% 21.8%
Jedynka 12.4% 14.1%
Trójka 8.8% 9.6%
Dwójka 0.7% 1.1%
Czwórka 0.4% 0.5%

Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC, fala 12.2010-02.2011, próba 21 033

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY