Power FM – nowy pakiet reklamowy na rynku radiowym

18/05/2015

Grupa RMF i Audytorium 17 wprowadzają na rynek nowy, zasięgowy pakiet handlowy – Power FM, w skład którego wchodzą stacje obu podmiotów. Power FM to pakiet o największym zasięgu dziennym spośród wszystkich dostępnych na rynku tego typu ofert, dociera codziennie do 11,8 mln słuchaczy w Polsce.

Pakiet Power FM składa się z 51 rozgłośni: ogólnopolskiego RMF FM, sieci RMF MAXXX, upmarketowego radia RMF Classic, rozgłośni regionalnych oraz tzw. stacji miejskich Audytorium 17. Dzięki takiej konstrukcji pakietu, stacje uzupełniają się, trafiając do różnych targetów (młodych, dorosłych, dojrzałych), a współsłuchalność między poszczególnymi rozgłośniami i grupami jest relatywnie niska.

Power FM to gwarancja wysokiej i stabilnej słuchalności, co przekłada się na szerokie dotarcie i i wysokie zasięgi w kampaniach taktycznych.

Codziennie stacji skupionych w pakiecie Power FM słucha 11,8 mln osób, podczas gdy wyniki konkurencyjnych pakietów to: Joker FM – 11,5 mln, Highway – 10,1 mln, ZET Total 8,5 mln, Drapacz Chmur+ - 8,0 mln, O-Okularnik – 6,9 mln (Radio Track, Millward Brown, 02-04.2015).

Reklamodawcy kupujący pakiet Power FM otrzymują pełne wsparcie w zakresie planowania i bookingu. Za sprzedaż pakietu odpowiedzialny jest Dział Sprzedaży Grupy RMF.

Cennik dostępny jest w sekcji „Cenniki pakietów”.

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY