Prawie 4 milionów użytkowników odwiedziło strony Grupy RMF

13/04/2012

Oglądalność stron Grupy RMF systematycznie wzrasta. Jest to efekt trwającego od wakacji 2011 wzrostowego trendu w wynikach oglądalności.

Strony Grupy cieszą się coraz większym zainteresowaniem internautów – w marcu 2012 odwiedziło je prawie 4 miliony użytkowników, natomiast liczba odsłon przekroczyła 33 miliony.

  Styczeń 2012 Luty 2012 Marzec 2012
Grupa RMF
Unikalni użytkownicy 3,9 mln 3,9 mln 4,0 mln
Odsłony 31,1 mln 32,0 mln 33,2 mln

Wysoka oglądalność stron całej Grupy RMF jest efektem bardzo dobrych wyników oglądalności stron internetowych poszczególnych stacji radiowych: serwis radia RMF FM w marcu odwiedziło 1,3 miliona unikalnych użytkowników, natomiast strona RMF MAXXX przyciągnęła ich ponad 808 tysięcy.

Wysoką popularnością wśród użytkowników Internetu cieszy się strona RMFonodwiedziło ją 1,8 miliona unikalnych użytkowników. Strona wygenerowała 13,3 miliona odsłon. RMFon umożliwia użytkownikom słuchanie ponad 80 tematycznych stacji internetowych, oferujących niezwykle bogaty i różnorodny wachlarz gatunków muzycznych. Fani najlepszej muzyki odnajdą tu również porcję aktualności, bogate materiały i informacje dotyczące artystów, utworów oraz albumów muzycznych.

Strony Grupy to także wortal informacyjny RMF24.pl, cieszący się niesłabnącym zainteresowaniem internautów. W marcu 2012 odwiedziło go ponad 1,3 miliona unikalnych użytkowników.

Bogaty zasób rzetelnych i najbardziej aktualnych informacji wyraźnie wpływa na rosnącą popularność serwisu – liczba odsłon strony RMF24.pl w marcu 2012 wynosiła 9,4 miliona.

Źródło: audyt site-centric gemiusTraffic, Gemius SA.

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY