Radio Gra silnym wzmocnieniem RMF MAXXX

15/05/2013

Jak wynika z badań Instytutu Millward Brown RMF MAXXX wzbogacone o Radio Gra osiąga w grupie komercyjnej udział w czasie słuchania na poziomie 4,9% a zasięg dzienny 8,2%, co daje stacji znakomitą pozycję w porównaniu z pozostałymi sieciami stacji lokalnych.

Dzięki szerokiemu zasięgowi, znakomicie dobranej muzyce oraz atrakcyjnym programom i wiadomościom lokalnym RMF MAXXX  jest jedną z najpopularniejszych grup  radiowych w komercyjnej grupie słuchaczy radia, którą stanowią osoby w wieku 16-49 lat.

Wyniki największych sieci stacji lokalnych wśród osób w wieku 16-49 lat
  udział w czasie słuchania zasięg dzienny
Radio Eska 11,9% 17,3%
RMF MAXXX i Radio GRA 4,9% 8,2%
Audytorium 17 3,3% 5,0%
Złote Przeboje 3,2% 4,7%
Radio Wawa 1,1% 1,7%
Radio Plus 1,1% 1,4%
Planeta FM 1,0% 2,4%
Antyradio 0,7% 1,2%

Źródło: Radio Track MIllward Brown, 02.2013-04.2013; TG: wiek: 16-49 lat, wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania, zasięg dzienny; próba: 12 769

Radio Gra dołączyło do portfolio Grupy RMF w marcu 2013. Jest to sieć 4 stacji radiowych o ugruntowanej pozycji na rynku lokalnym, obecnych w największych miastach województwa kujawsko-pomorskiego. Sieć nadaje w zbliżonym do RMF MAXXX formacie muzycznym CHR.

Jak wynika z najnowszej fali badań Instytutu Millward Brown Radio Gra jest jedną z najchętniej słuchanych sieci stacji lokalnych w województwie kujawsko-pomorskim. Każdego dnia stacji słucha 136 tys. osób, natomiast jej udział w czasie słuchania w tym województwie wynosi obecnie 5,3%.

  Radio Gra
udział w czasie słuchania 5,3%
zasięg dzienny 136 000

Źródło: Radio Track Millward Brown; 02.2013-04.2013; TG: woj. kujawsko-pomorskie; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania, zasięg dzienny; próba: 1256

RMF MAXXX to dynamicznie rozwijająca się sieć stacji lokalnych i regionalnych, nadających muzykę w formacie CHR w największych miastach Polski, dostępnych również na platformie internetowej RMFon. Ze stacją związany jest także serwis internetowy zawierający bogate treści muzyczne, kulturalne i społecznościowe.

 

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY