Udział RMF FM w czasie słuchania wynosi obecnie 24,2% – to więcej niż łączny wynik dwóch kolejnych stacji ogólnopolskich w rankingu. Każdego dnia Radia RMF FM słucha 28,5% dorosłych mieszkańców Polski.
Wyniki stacji ogólnopolskich (ogół badanych) | ||
---|---|---|
udział w czasie słuchania | zasięg dzienny | |
RMF FM | 24,2% | 28,5% |
Radio Zet | 13,6% | 18,8% |
PR1 | 9,8% | 10,8% |
PR3 | 7,9% | 8,3% |
Źródło: Radio Track Millward Brown; 05-07.2015; TG: ogół badanych; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania, zasięg dzienny; próba: 20972 |
Jak wynika z najnowszej fali badań Instytutu Millward Brown, Radio RMF FM jest liderem wśród przedstawicieli prestiżowych grup docelowych, atrakcyjnych z punktu widzenia reklamodawców.
Stacja zdecydowanie wyprzedza konkurencję pod względem liczby słuchaczy wśród posiadaczy samochodu, przedstawicieli prestiżowych zawodów, wśród osób zamożnych, a także w komercyjnej grupie słuchaczy radia. W każdej z nich około 1/3 odbiorców każdego dnia wybiera właśnie RMF FM.
zasięg dzienny stacji ogólnopolskich w wybrancyh grupach docelowych | ||||
---|---|---|---|---|
posiadacze samochodu | prestiżowe zawody | 16-49 lat | dochód gospodarstwa pow. 5 tys. PLN | |
RMF FM | 31,5% | 31,7% | 33,4% | 33,9% |
Radio Zet | 20,5% | 21,4% | 21,2% | 22,0% |
PR3 | 9,4% | 15,5% | 8,1% | 15,5% |
PR1 | 10,6% | 8,8% | 5,8% | 8,9% |
Źródło: Radio Track Millward Brown; 05-07.2015; TG: posiadacze samochodu (samochód w gospodarstwie domowym), sytuacja zawodowa: dyrektorzy/wolne zawody/pracownicy umysłowi/właściciele firm, wiek: 16-49 lat, miesięczne dochody gospodarstwa domowego powyżej 5 tys. złotych; wskaźnik słuchalności: zasięg dzienny; próba (odpowiednio): 15697, 8674, 12860, 4828 |