Radio RMF FM wyraźnie wyprzedza konkurencję

10/08/2015

Jak wynika z badań Instytutu Millward Brown Radio RMF FM zdecydowanie wyprzedza konkurencyjne stacje ogólnopolskie zarówno pod względem udziału w czasie słuchania, jak i zasięgu dziennego.

Udział RMF FM w czasie słuchania wynosi obecnie 24,2% – to więcej niż łączny wynik dwóch kolejnych stacji ogólnopolskich w rankingu. Każdego dnia Radia RMF FM słucha 28,5% dorosłych mieszkańców Polski.

Wyniki stacji ogólnopolskich (ogół badanych)
  udział w czasie słuchania zasięg dzienny
RMF FM 24,2% 28,5%
Radio Zet 13,6% 18,8%
PR1 9,8% 10,8%
PR3 7,9% 8,3%
Źródło: Radio Track Millward Brown; 05-07.2015; TG: ogół badanych; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania, zasięg dzienny; próba: 20972

Jak wynika z najnowszej fali badań Instytutu Millward Brown, Radio RMF FM jest liderem wśród przedstawicieli prestiżowych grup docelowych, atrakcyjnych z punktu widzenia reklamodawców.

Stacja zdecydowanie wyprzedza konkurencję pod względem liczby słuchaczy wśród posiadaczy samochodu, przedstawicieli prestiżowych zawodów, wśród osób zamożnych, a także w komercyjnej grupie słuchaczy radia. W każdej z nich około 1/3 odbiorców każdego dnia wybiera właśnie RMF FM.

zasięg dzienny stacji ogólnopolskich w wybrancyh grupach docelowych
  posiadacze samochodu prestiżowe zawody 16-49 lat dochód gospodarstwa pow. 5 tys. PLN
RMF FM 31,5% 31,7% 33,4% 33,9%
Radio Zet 20,5% 21,4% 21,2% 22,0%
PR3 9,4% 15,5% 8,1% 15,5%
PR1 10,6% 8,8% 5,8% 8,9%
Źródło: Radio Track Millward Brown; 05-07.2015; TG: posiadacze samochodu (samochód w gospodarstwie domowym), sytuacja zawodowa: dyrektorzy/wolne zawody/pracownicy umysłowi/właściciele firm, wiek: 16-49 lat, miesięczne dochody gospodarstwa domowego powyżej 5 tys. złotych; wskaźnik słuchalności: zasięg dzienny; próba (odpowiednio): 15697, 8674, 12860, 4828

 

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY