Radio RMF24 na pierwsze urodziny w nowej odsłonie – z większą ilością informacji i z nowymi jinglami

28/03/2022

28 marca internetowe informacyjno-muzyczne Radio RMF24 wystartowało w nowej odsłonie – na antenie pojawia się więcej serwisów informacyjnych, weekendowe pasmo na żywo, stacja ma też nową oprawę dźwiękową i odświeżony format muzyczny.

Nowa odsłona Radia RMF24

W marcu Radio RMF24 obchodzi pierwszą rocznicę nadawania. Z tej okazji w stacji wprowadzono szereg zmian, dzięki którym słuchacze otrzymają „Jeszcze więcej informacji”.
W dni powszednie nowe, dodatkowe wydania „Faktów” pojawią się na stałe w połowie każdej godziny – między 9:30 a 14:30. Dzięki temu serwisy informacyjne w Radiu RMF24 będą emitowane co pół godziny przez cały dzień – od 5:00 do 19:00. Utrzymany zostanie więc układ emisji, który został wprowadzony po wybuchu wojny w Ukrainie.

Oprócz tego bez zmian emitowane są trzy pasma w dni powszednie prowadzone przez dziennikarzy RMF FM nadawane na żywo od 7 rano, w których znajdują się dodatkowe relacje reporterów i korespondentów, wywiady z gośćmi, analizy ekspertów, doniesienia agencyjne, sondy uliczne.

Nowością jest pasmo weekendowe – prowadzone w każdą sobotę i niedzielę w godzinach 9-14 m.in. przez nową prezenterkę Paulinę Sawicką, która wcześniej związana była m.in. z Radiem Szczecin.

Radio RMF24 ma też nową oprawę dźwiękową – wymieniono wszystkie jingle, a głosem radia został Grzegorz Pawlak – aktor teatralny, dubbingowy oraz lektor.

 

Rozgłośnia nadal gra szeroki wybór gitarowego popu i pop rocka z domieszką klasyki rocka – największe przeboje ostatnich dekad XX i początku XXI wieku, m.in. hity Police, Perfectu, Phila Collinsa, Red Hot Chili Peppers, Dawida Podsiadło czy Imagine Dragons, ale baza muzyczna została odświeżona i dostosowana do gustów słuchaczy Radia RMF24. Stacja w większym stopniu chce teraz prezentować również nowe piosenki z gitarowym brzmieniem i z pogranicza muzyki alternatywnej, m.in. utwory Igo, Kaśki Sochackiej, George’a Ezry, Eddiego Veddera, Kwiatu Jabłoni.

Zmiany w stacji wspiera kampania reklamowa stacji w największych portalach horyzontalnych – na dynamicznie modyfikowanych formatach display’owych zapowiadane są na bieżąco wywiady, rozmowy i tematy, które w ciągu najbliższych minut pojawią się na antenie. Za kreację i planowanie odpowiada Dział Promocji Grupy RMF.

Od momentu rosyjskiej inwazji na Ukrainę Radio RMF24 codziennie informuje o najważniejszych wydarzeniach związanych z wojną. Codziennie na antenie stacji można usłyszeć nie tylko najważniejsze doniesienia w „Faktach RMF FM”, ale też dodatkowe korespondencje specjalnych wysłanników RMF FM do Ukrainy, analizy ekspertów wojskowych, wywiady z przedstawicielami organizacji charytatywnych, relacje z akcji pomocowych przy granicy oraz rozmowy z samymi uchodźcami. Radio RMF24 na bieżąco przekazuje też wszystkie najważniejsze doniesienia agencyjne.

Internetowe informacyjno-muzyczne Radio RMF24 wystartowało w marcu ub.r. Stacji można słuchać na portalu www.rmfon.pl i za pomocą aplikacji mobilnej RMF ON.

 

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY